@Hannanas: Heb jij inmiddels al iets gehoord van HEJA in Garderen? Die zouden toch nog andere soorten tipperary binnenkrijgen?
Ik ben weer voorzichtig aan het zoeken, mijn cap (rider pro) zit opzich goed, maar na een half uur/3 kwartier voel ik het best wel op m'n voorhoofd drukken. Bijkomend nadeel, ik draag tegenwoordig een bril en de bandjes van deze cap (vooral achter/onderlangs) drukken tegen de einden van mijn brilpootjes aan, waardoor die omhoog komen en mijn bril afgleid, heel irritant

Weet iemand hier nog een ruitersportwinkel waar ze veel verschillende types caps hebben?
Ik weet in elk geval HEJA in Garderen en CountryMill in Nijkerk, maar dat is vanaf Arnhem nogal een eindje
Vanmiddag ben ik namelijk bij de brillenwinkel geweest (met cap, omdat mijn bril met rijden steeds afschuift), en het probleem is dat de bandjes aan de achterkant van mijn cap tegen de pootjes van m'n bril duwen, waardoor ik hij verschuift en ik hem steeds goed moet zette. Heel irritant.
Bovendien is mijn cap toch niet ideaal (hoofdpijn na een halfuur/3kwartier op te hebben) dus ik wil wel eens rondkijken
Probleem: mijn hoofd is niet geschikt voor caps, ik heb een ovale vorm hoofd en daarom pas ik bijna niks (geen HH, Casco, BR, Pikeur, Horka etc)
Caps die ik graag zou willen passen zijn de merken: Troxell (meerdere types), IRH, LAS, Tipperary en alles wat ik verder nog niet op heb gehad
Als iemand dus een tip heeft voor een winkel waar ze meerdere van die merken hebben, dan houd ik me aanbevolen