Eerst melden bij jury??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 18:50

Buiten ga ik altijd zelf meteen de ring in en laat ik de voorlezer even naar de jury lopen om aan te melden :)..

Annemiekbram

Re: Eerst melden bij jury??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 13:13

ik had laatst concours en toen had ik me netjes gemeld en was al de 3e x achter elkaar dat ik bij deze jury reed dus hij zei: Oh Welman!! En toen had ik m'n proef gereden, maar het ging zo goed dat ik was vergeten commentaar te vragen.
Vervolgens ging ik wachten op m'n uitlsag, die niet kwam. Bleek dus dat ze mijn punten op de verkeerde coupon hadden gezet! Vond het heel vreemd omdat ik deze jury kende en hij kende mij...zal wel een fout van de schrijfster zijn geweest.

Bij de 2e proef wou ik me melden was die vrouw gewoon aan het bellen! :?
Nou na een paar rondjes rijden ik er heen en m'n naam duidelijk zeggen. En toen was ik half rondje verder schreeuwt ze ineens uit de auto: HOE WAS JE NAAM?? dik shaggie...
Hoorde ik later dat ze 's ochtends al baalde dat ze zo'n grote ring had...

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 13:18

binnen meld ik me nooit, ik kijk of ze hun hand omhoog steken en zeg dan tegen mijn lezer dat ik mag beginnen of lezer meld mij. Buiten is wisselend. Vaak meldt lezer mij. Ik heb vorig jaar een keer gehad dat de ringmeester naar mij toe kwam dat ik mij zelf moets melden. Ik keurig gedaan. Ga ik naar mijn tweede proefje en ga te paard mij melden, kreeg ik een beetje een reactie van, ja fijn, waarom meld je je? Ik heb het idee dat sommige jury's het fijn vinden en andere het oponthoud.. Maar in de regel laat ik buiten mijn lezer mij even aanmelden.

delfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 13:36

Annemiekbram schreef:
ik had laatst concours en toen had ik me netjes gemeld en was al de 3e x achter elkaar dat ik bij deze jury reed dus hij zei: Oh Welman!! En toen had ik m'n proef gereden, maar het ging zo goed dat ik was vergeten commentaar te vragen.
Vervolgens ging ik wachten op m'n uitlsag, die niet kwam. Bleek dus dat ze mijn punten op de verkeerde coupon hadden gezet! Vond het heel vreemd omdat ik deze jury kende en hij kende mij...zal wel een fout van de schrijfster zijn geweest.

Bij de 2e proef wou ik me melden was die vrouw gewoon aan het bellen! :?
Nou na een paar rondjes rijden ik er heen en m'n naam duidelijk zeggen. En toen was ik half rondje verder schreeuwt ze ineens uit de auto: HOE WAS JE NAAM?? dik shaggie...
Hoorde ik later dat ze 's ochtends al baalde dat ze zo'n grote ring had...

wat l-ullig!

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:09

Mijn mams (=voorlezer) meldt mij altijd. Heeft ook alle papieren bij zich en kan eventueel altijd nog een coupon geven.

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:00

Mijn voorlezer meldt mij altijd. Trouwens alleen tijdens het buitenseizoen. Binnen is het vaak niet mogelijk omdat de jury ergens hoog boven in zit.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 15:02

Ik doe het eigenlijk nooit.. Mijn moeder meldt me altijd aan zodat ik nog ff kan stappen. Alleen als er van tevoren gezegd is dat het moet doe ik het natuurlijk wel.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 08:34

Ik meld me altijd zelf. Vind het wel zo netjes. Enkel als het binnen niet kan (jury in een hokje) doe ik het niet.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 13:08

Mijn voorlezen meld mij ook altijd aan. Mijn paard kan soms de eerste drie rondjes wat kijkerig zijn en alles spannend vinden dan heb ik ondertussen nog even snel de tijd om die drie rondjes te maken voordat mijn voorleester op de goede plek staat :)