Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Gewoon geduld hebben en veel oefenen, haar stukjes voorop laten lopen als je met zn 2en naar buiten gaat, dan gaat het over een poosje vast al een stuk beter!
in het bos splitsen we ook op,elk langs ander pad maar ze kunnen mekaar wel nog zien, dat doet ze nu ook al zonder morren, ze wordt wel schichtiger dan...Citaat:@ moika, als je m gaat leren alleen te gaan, kan je ook proberen om iemand op de fiets mee te nemen, vindt mijn pony altijd wel prettiger dan alleen.
toen vond ze m eigelijk wel heel leuk haha.. maar op de fiets hoeven ze toch niet eens bij m in de buurt te komen
ritjes varieren tussen 45 minuten tot 2,5 uur.
Aangezien het dus m'n normale rijmanier is, verschild het dus per keer hoelang we onderweg zijn. Als ik doordeweeks ga meestal een uurtje. Als ik meer tijd heb wel langer.
Ik moet van mijn moeder altijd mijn mobile mee voor als er iets is. En met mijn koetssierbewijs heb ik geleerd dat je met de kar altijd een mes op zak moet hebben. Nou neem ik hem ook graag mee op zak als ik een buitenrit ga maken.