Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
aisie schreef:Hey wat een goede tip! Dat ga ik ook proberen denk ik.
Maar maak je die strobalen nog ergens aan vast? En wordt de stal dan niet erg klein?
Ben wel benieuwd!
__Mattie__ schreef:Ik had dat ook met mijn paardje maar die staat nu op de manege
En als hij tegen de stalduer aan botste dan gaven wij hem geen aandacht en toen stopte hij ermee
Missschein moet jij dat ook probren??
__Mattie__ schreef:Ik had dat ook met mijn paardje maar die staat nu op de manege
En als hij tegen de stalduer aan botste dan gaven wij hem geen aandacht en toen stopte hij ermee
Missschein moet jij dat ook probren??
Fidele schreef:Ten eerste valt het mij ook hier weer op dat iemand die een oplossing vraagt voor een probleem, op allerlei manieren aangevallen wordt, met allerlei wijsheden, stellingen en aannames heel vervelend!
Ladylike, je hebt een goede oplossing gevonden voor een vervelend probleem!! Fijin dat het werkt, lang geleden hadden wij ook zo'n paard op stal, hij schopte door de murern heen, en de veearts is meerdere malen opgeroepen om zijn benen weer op te lappen. Ten einde raad heeft het paard s'nachts kluisters omgekregen, geen fijne oplossing maar het schoppen was over! (lijkt miss op quit kick, weet ik niet)
En ja klopt je word direct aangevallen, je kent tenslotte je paard het beste en weet ook wat andere mensen niet weten, maar paard wil gewoon binnen staan, als de deur open is vertikt ze het om naar buiten te gaan. aisie schreef:Ik heb inmiddels ook een paar strobalen op de plek gezet waar ze normaal altijd staat te schoppen. Ben benieuwd!
Het is nogal een slimme tante dus ik vrees dat ze gewoon een stuk verderop gaat staan trappen, maar we wachten het af.
Tot nu toe vind ik dit wel een hele goede tip moet ik zeggen! Kost ook weinig. Hopelijk helpt het bij mijn paard ook.
Enne..... mijn paard wil dus ook graag naar binnen. Ze heeft samen met dr moeder vanaf vanmorgen 9 uur voor de draad in de wei staan wachten tot ze weer naar binnen mocht. Ondanks dat ik er een bult hooi had neergegooid. Dus ik heb ze net maar binnen gehaald, ze waren maar wat blij dat ze weer in hun stalletjes stonden.
Fidele schreef:Ik bedoel dat jij aangevallen werd/wordt, ik vind dat jammer, er zijn erg veel 'kenners' op Bokt die echt overal verstand van hebben!!!!
xx_ladyilse schreef:Heb de dierenarts nogmaals laten komen, nu omdat haar benen dik werden. Virale infectie was het gevolg. Maar dus niet door het trappen:S:S:S en ze trapt nog!!!! ik weet het niet meer?? Ze komt genoeg naar buiten( de hele dag!) en heeft genoeg hooi en speeltjes voor snachts. ik word er langzamerhand echt gek van dat gestamp:S:S:S Heeft iemand hier een verklaring voor, medisch of kan ik dit verhelpen:S ik ben radeloos
Mustang1995 schreef:xx_ladyilse schreef:Heb de dierenarts nogmaals laten komen, nu omdat haar benen dik werden. Virale infectie was het gevolg. Maar dus niet door het trappen:S:S:S en ze trapt nog!!!! ik weet het niet meer?? Ze komt genoeg naar buiten( de hele dag!) en heeft genoeg hooi en speeltjes voor snachts. ik word er langzamerhand echt gek van dat gestamp:S:S:S Heeft iemand hier een verklaring voor, medisch of kan ik dit verhelpen:S ik ben radeloos
Hoi, een paard bij ons deed dat ook.
Boos worden hielp niet (wist niet erg goed wat hij fout deed)!
Wij hebben een machine gekocht die is gevuld met water .... L, en die hing bij zijn stal.
Elke keer als het paard tegen de stalwand trapte kreeg hij 2 straaltjes water op zijn lijf.
Hielp super goed!
Na 1 week was het helemaal weg top.
Sinds die tijd nooit meer tegen de stalwand getrapt!
De machine heeft er altijd gehangen (nu nog).
.M.V.G. Mandy!
) dat ik haar maar buiten heb gezet voor de nacht. De buren worden er ook helemaal knetter van, die doen ook geen oog dicht zo.