mag ik op wetstrijd als mijn paard alleen de stap en draf ke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dingetje

Re: mag ik op wetstrijd als mijn paard alleen de stap en draf ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:56

meidje84 schreef:
het is nog al een heeel lang verhaal van dat ongeluk en ik zelf heb het geprobeert te laten galoperen ik doe het gewoon zo als mijn les gever het zegt dus wat moet er anders aan zijn en ik kan dialeckt ja ik heb een veearts die alleen voor paarden is en die komt uit nieuwe-bergen limburg

Wat heeft "dialeckt" ermee te maken dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:57

Dat vroeg ik me ook af maar misschien verstaat het paard het woord galop niet met een zachte G?

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:58

Dat zal het zijn suleilitha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:59

TS, heb je rijfoto's van jou en je paard?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:59

Meidje84, we hebben het hier niet over een dialect. Ben jij dyslectisch of dat niet? Je hebt vast wel geleerd dat je punten & comma's gebruikt in zinnen, zodat die duidelijker worden. Zo is jouw verhaal heel moeilijk te volgen, en kunnen we je verder ook niet helpen..

Ik zou je paard toch laten doorrijden door iemand die hier ervaring mee heeft, of iemand zoeken die jou kan helpen met het doorrijden. En dan dus een instructrice die zelf ook jonge paarden rijd/heeft gereden.. Z-spring instructrice zegt ook niet alles.

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:00

Dit is gewoon een reltopic door iemand of iemanden die denken lollig te zijn ofzo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:02

Aangezien er geen zinnig woord uit de TS komt, laat ik het hier maar bij, TSje, fijne dag nog en ik hoop dat je erg hebt gelachen met je topic Haha!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:11

Dat denk ik ook. Het is allemaal erg vaag. Jammer dat het zo moet, maar inderdaad;

Succes Ts. Veel plezier met je paard, áls die bestaat. Knipoog

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:15

Alleen met wat punten en komma's en antwoord op de vragen kunnen mensen je nog helpen meidje!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:40

Ts waarom plaats je dit topic trouwens als je toch nog neit wil starten?

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:42

als je zeker weet dat het niet medisch is/aa het zadel ligt heeft paard misschien moeite met galoperne in de bak vanwege de bochten.

ga buiten rijden pak een lang pad en ga em daar in galop zetten. netjes beenhulpen enz. en laat hem zo goed galoperen terugnemen en belone en weer herhalen tot ze het snapt. dan wat oefenen in tempo dus eens wat voorwaards en wat terug en dan weer in de bak proberen.

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:45

suleilitha schreef:
Aangezien er geen zinnig woord uit de TS komt, laat ik het hier maar bij, TSje, fijne dag nog en ik hoop dat je erg hebt gelachen met je topic Haha!

Ik was even aan het meelezen:
Ik wilde net zeggen, waarom wordt hier nog op die brabbeltekst ingegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:47

Ik wacht nog steeds op koeieletters in deze trant:

Afbeelding

Toch knap dat er zoveel reacties zijn binnengekomen Knipoog

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:48

Inderdaad Suleilitha. Heb het sowieso nooit zo hoog als mensen al een paar topics openen met nog maar een paar posts of helemaal geen.. Clown

We are punk'd. Huilen van het lachen Nou Ts, kom maar tevoorschijn hoor.. Knipoog

ninjahoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:35

ben je dyslectisch ofzo?

meidje84 schreef:
en ik kan dialeckt ja

whahahaha, ik lig echt dubbel bij dit topic...... ROFL

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:19

suleilitha schreef:
Oeps, ik zie dat je te oud bent voor de Bixie Knipoog
Als je in plaats van de gevraagde galop een draf uitvoert krijg je 0 punten voor dat onderdeel wegens niet getoond. Dan moeten er wel echt ijzersterke dingen tegenover staan om nog een netjes aantal punten te krijgen.
Maar waarom wil je in vredesnaam op wedstrijd met een paard wat je niet in galop krijgt, ik vat het even niet.

Eeuuuh sorry hoor, maar er zijn ontiegelijk veel mensen , die bijvoorbeeld een ongeluk hebben gehad,
Of iets anders Privé.
Ik heb dat ook mt mijn pony..
Het kan om allerleiv erschillende redenen zijn dat zij de galop nog niet onder de knie heeft Knipoog
Er zijn zoveel redenen dat jij niet eens mag oordelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:21

Lieve Justalive, jij bent 12 en de TS is 24 en had zoals ze zei dertien jaar ervaring, ook op springstallen. Vind je het dan gek dat er vraagtekens worden geplaatst?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:21

JustaLive schreef:
suleilitha schreef:
Oeps, ik zie dat je te oud bent voor de Bixie Knipoog
Als je in plaats van de gevraagde galop een draf uitvoert krijg je 0 punten voor dat onderdeel wegens niet getoond. Dan moeten er wel echt ijzersterke dingen tegenover staan om nog een netjes aantal punten te krijgen.
Maar waarom wil je in vredesnaam op wedstrijd met een paard wat je niet in galop krijgt, ik vat het even niet.

Eeuuuh sorry hoor, maar er zijn ontiegelijk veel mensen , die bijvoorbeeld een ongeluk hebben gehad,
Of iets anders Privé.
Ik heb dat ook mt mijn pony..
Het kan om allerleiv erschillende redenen zijn dat zij de galop nog niet onder de knie heeft Knipoog
Er zijn zoveel redenen dat jij niet eens mag oordelen.

Doe jij dan ook echte wedstrijden, terwijl je pony nog niet kan galloperen? Dat dacht ik niet. Lachen Ook geeft ze geen reden, als die er is vertel je die er toch bij in zo'n topic? En vind jij de reacties van de ts hier normaal? Lijkt me ook niet. Dit hele topic is gewoon vaag, dus voor de ts opkomen heeft hier niet eens zin. Zij reageert hier zelf niet eens meer.

Ze weet niet hoe ze een PB moet sturen, maar wel hoe ze een topic moet maken. Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:27

Joh, die heeft de middag van haar leven gehad Knipoog

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:28

suleilitha schreef:
Joh, die heeft de middag van haar leven gehad Knipoog

Zou je denken? Als ik een reltopic zou willen maken, had ik het toch anders aangepakt. Vind het alleen ontzettend sneu om zulke topics te openen. Heb wel wat beters te doen. Clown

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:30

De mensen hier die dwalen af.
Dat weet iedereen hier, er worden reactie's geplaatst waar niemand om heeft gevraagt.
Ik vind het heel aardig van jullie, Inderdaad ben ik 12..
Nou en ?
So what?
inderdaad rijd ik geen wedstrijden echt.
die moeten wij nog starten.
ik rijd in de B met Onderlinge.
Ik vind het niet zielig voor TS.
ze had inderdaad beter moeten nadenken voor ze dit topic plaatste.
Maar kom. ik kan je beloven dat jij toen jij hier nieuw was ook wel zoiets deed.. Nietwaar?
Ze heeft amper 100 reacties geplaats.

Nouja, ik ben niet voor, ik ben niet tegen , ze had inderdaad beter moeten nadenken, inderdaad domme vraag.
Maar ik zeg niet dat ik de reacties van sommige bokkers hier ozo geweldig vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:33

Ze zegt dat ze 24 is en al dertien jaar in de paarden zit, dan snap ik niet echt dat ze niet weet dat je zonder galop kansloos bent in de dressuur Knipoog

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:36

Justalive, ten eerste typt zij heel vreemd. Geen punten, geen comma's. Wanneer wij vragen of ze dyslectisch is, zegt ze dat ze een dialect kan? Dat zijn niet echt serieuze antwoorden.

Daarbij komt dat ze hier 40 berichten geplaatst heeft, niet op heel bokt maar alleen in dit topic. Waardoor het lijkt alsof ze een account heeft gemaakt, alleen voor dit topic.

Wanneer er wordt gevraagd naar haar ervaring met jonge paarden, wordt hier eerst niet op gereageerd. Pas na 3x vragen(?). Het is gewoon allemaal zo vreemd. Lees het topic nog maar eens goed na, dan snap je vast wat wij bedoelen .. Lachen Wij geven alleen maar tips hoor, als zij duidelijk is kunnen wij haar ook helpen.

& Ik ga met suleilitha mee, als alles klopt wat zij zei wist ze wel dat ze geen kans maakt op hoge punten in de dressuur, zonder die galop. Dan ga je eens naar een onderlinge wedstrijd. En waarom zou zij een topic aanmaken, als zij geen plannen heeft met dit paard te gaan starten? Genoeg vragen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:40

Ik snap jullie best.
Ik ben het ook met jullie eens.
En ik weet het ook. Ookal ben ik 12 Knipoog
Ik vind het alleen zo jammer dat er door sommige ( Lees dat woord eerst 10 x over voor je RAAR gaat denken.. Clown )
zo vreemd antwoorden.
Reageer dan gewoon niet.
Want dan heeft ze nog niks.
Ik snap jullie best, ik sta aan jullie kant en ga helemaal met jullie mee in dit opzicht.
Maar ik vind het gewoon sonde, dat mensen hier hun tijd verspillen om ruzie te zoeken...

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:42

JustaLive, 'ook al ben jij 12' maakt hier niet uit. Knipoog Suleilitha bedoelt gewoon dat de ts met haar 24jaar en 13jaar ervaring met paarden toch wel beter moet weten. Dat heeft verder niets met jou te maken.. Lachen Dus het heeft geen zin om dat steeds te noemen in je posts.

Maar goed, noem je dit ruzie zoeken? Er klopt gewoon teveel niet aan dit topic, de ts geeft ook geen reactie meer. Verder verspillen we hier ook geen tijd meer hoor, dat deden we wel.. Toen we nog dachten dat dit serieus was.