Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

horsemagic schreef:1. Waarvoor gaat u vooral naar een ruitersportzaak?
a) voor kleding (rijbroek, cap, laarzen, enz)
b) voor schoeisel
c) voor harnachement (sjabrak, zadel, hoofdstel, halser, bit, enz)
d) voor overige spullen voor paarden (dekens, peesbeschermers, praam)
e) voor middelen als zadelvet, shampoo of vliegenspray
Moeilijke vraag zo hoor, ik ga voor alles eigenlijk wel heen... Hier kan ik niet zomaar antwoord op geven.
2. Heeft u een vaste ruitersportzaak waar u naartoe gaat, of gaat u naar verschillende ruitersportzaken?
a) Ja, ik heb een vaste ruitersportzaak (ga verder met vraag 3)
b) Nee, ik ga naar verschillende ruitersportzaken (ga verder met vraag 4)
3. Waarom gaat u naar een vaste ruitersportzaak?
.................................................................................................................
.................................................................................................................
4. Waarom gaat u naar verschillende ruitersportzaken?
Om de prijzen een beetje te vergelijken, bepaalde dingen haal ik alleen bij een bepaalde ruitersportzaak omdat die een stempelsysteem hebben en ze snel kunnen leveren. Maar dat is een kleine zaak en ik houd er niet zo van om te bestellen, neem het liever meteen mee.
5. Waar let u op als u naar een ruitersportzaak gaat?
a) of er mooie spullen te koop zijn
b) of het in de buurt is
c) of de zaak populair is
d) of de spullen er goedkoop zijn
Mijn antwoord staat er niet bij: of het de spullen kwalitatief goed zijn en of ze een uitgebreid assortiment hebben.
6. Let u op speciale acties? Zoals dat je bijvoorbeeld een gratis halster krijgt bij de koop van iets, of bij een bepaald bedrag?
a) Ja
b) Nee
7. Waarom wel of niet?
Omdat ik alleen koop wat ik gebruik, als ik iets gratis krijg kan ik het meestal toch niet gebruiken.
8. Koopt u wel eens ruitersportartikelen op webshops? (op internet?)
a) Ja
b) Nee
9. Houdt u de laatste mode bij in ruiter- en paardenspullen en artikelen?
a) Ja
b) Nee
10. Wat vind u van winkels die tweedehands ruitersportartikelen verkopen?
Erg handig als ze hebben wat je wilt hebben, maar meestal een grote rotzooi.
Moet zeggen dat ik jullie enquete niet echt volledig vind, ik heb geen idee waar jullie heen willen met de antwoorden.
horsemagic schreef:Hoi,
1. Waarvoor gaat u vooral naar een ruitersportzaak?
b) voor schoeisel
2. Heeft u een vaste ruitersportzaak waar u naartoe gaat, of gaat u naar verschillende ruitersportzaken?
b) Nee, ik ga naar verschillende ruitersportzaken (ga verder met vraag 4)
..Het ligt eraan waar ik ben. Ik ga vaak naar Prominent en dat doe ik omdat ik bij Prominent in de buurt werk. Anders ga ik naar Epplejeck.........................................................
b) of het in de buurt is
6. Let u op speciale acties? Zoals dat je bijvoorbeeld een gratis halster krijgt bij de koop van iets, of bij een bepaald bedrag?
a) Ja
b) Nee
7. Waarom wel of niet?
..Dat maakt het wel aantrekkelijker................................................................
a) Ja
b) Nee
a) Ja
b) Nee
Prima winkels vaak. Ik ging daar in het begin altijd heen omdat ik nog niet heel veel deed met paarden. Nu ik 7 dagen in de week op stal ben ga ik toch voor nieuwe dingen

horsemagic schreef:Hoi,
Voor school moeten wij wat te weten komen voor een project over een ruitersportzaak.
Daarom hebben wij een enquete gemaakt. Graag zouden wij u vriendelijk vragen om ons te helpen met ons onderzoek, door deze enquete in te vullen.
1. Waarvoor gaat u vooral naar een ruitersportzaak?
b) voor schoeisel
Voor al hierboven
B) Nee, ik ga naar verschillende ruitersportzaken (ga verder met vraag 4)
..Er zitten er meerdere in de buurt,dus net waar ik langs kom.Heb wel een favoriet waar ik heen ga als ik meerdere spullen nodig heb.Ga wel steeds naar een waar ik stalhouders kortig krijg..................................................................................................................
b) of het in de buurt is
Eigenlijk wederom alle 4
A) Ja
b) Nee
7. Waarom wel of niet?
.Kan soms best een goede aanbieding zijn...................................................................................................................
....................................................................................................................
A) Ja
b) Nee
a) Ja
B) Nee
....Erg fijn,soms heb je iets maar tijdelijk nodig.Ook erg handig voor ouders met opgroeiende paarden-kindjes!...............................................................................................................
...................................................................................................................
Hartelijk dank voor het invullen van de enquete.