ruiterhuis > zadel past niet > geld terug, ervaringen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:27

Beste DR,

Uiteraard kan het voorkomen dat er niet goed passend product is afgeleverd, waar dat aan ligt laten we in het midden.
maar het is wel de verantwoording van uw bedrijf om een goed passend product te leveren ZONDER advies van bondjes en gelpads etc (daar heeft de klant immer niet om gevraagd).

Dus ipv met klanten zoveel "ruzie"te maken kunt u beter werken aan een GOEDE klachtenafhandeling.

Een paard zonder goede rug = geen paard namelijk..... en daar zijn alle eigenaren dus ontzettend bang voor (en terecht!)

Past iets echt niet dan bied u de keuze aan of een nieuw zadel uitzoeken of het volledige aankoopbedrag terug...)...

met een goede en SNELLE klachten afhandeling (die niet maanden duurt....) krijgt u veel betere referentie's dan mensen die maanden hebben moeten smeken om een goed product (langs x andere zadelpassers te gaan etc...) en daar bouwt u als zaak geen goede naam bij op.

En zoals u wel weet het nieuws gaat snel en op internet staat veel informatie ;)

dus beste DR doe wat aan uw klachtenafhandeling en neem mensen serieus modder niet weken door, dat is voor u ook niet fijn en voor de klant ook niet en dat doormodderen levert u alleen maar meer slechte reclame op..met als gevolg dat minder mensen geneigd zijn om een zadel te kopen.....

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 15:56

omg wat een oud topic is dit!
En helaas, ik hoor na al die jaren nog steeds dezelfde klachten van mensen.
Ennuh, wat betreft maatwerk: ik had zo'n Anatomica, volgens jullie dus maatwerk als ik het zo lees. Toch komen ze gewoon allemaal uit de fabriek, met verschillende boombreedtes, dat wel, maar maatwerk....??Volgens mij toch niet!

Bovendien had er bij mij niet eens een zadel aangemeten moeten worden, aangezien van tevoren al duidelijk was dat mijn paad en ik bij jullie niet zouden slagen. Ik was toenm helaas onwetend, jullie hadden mij echter beter moeten adviseren ipv een zadel aansmeren!

(overigens, door op zo'n oud topic te reageren, is het weer omhog geschopt, waardoor nu nog meer mensen het zullen lezen waarschijnlijk.... :+ )