als ik mijn vezorgpony 'krab' dan doet ze dit zachtjes terug, net zoals paarden bij elkaar doen, alleen iets zachter. Doen jullie paarden dit ook bij jou?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik kan met mijn enigste eigenste uren staan kroelen en krabben (in de wintertijd, als ik een dikke jas aan heb
)
Dus ik kijk altijd even om me heen of er niemand langs komt

ze vind het zo lekker als je daar even krabt, het is ook geen dreigen, maar vaak staat er in 1 keer een kont voor je neus
KiWiKo schreef:mooi he.......... hoe ze die nek helemaal uit kunnen rekken, hoe die bovenlip zich krult.......... echt geweldig
amazone77 schreef:meestal is het hoe harder jij krabt hoe harder ze terug krabben

. Nee niet doordenken
Grobegni schreef:Heel erg leuk om te doen! Alleen heeft mijn ruin voorkeur voor vreemde plekken....Onder zijn staart of aan zijn (lege) zak...Dus ik kijk altijd even om me heen of er niemand langs komt
Lotte_James schreef:Grobegni schreef:Heel erg leuk om te doen! Alleen heeft mijn ruin voorkeur voor vreemde plekken....Onder zijn staart of aan zijn (lege) zak...Dus ik kijk altijd even om me heen of er niemand langs komt
Hoe ben je daar achter gekomen dan?![]()
Na zijn castratie was het ineens een lekker plekje, je kan echt alles met m doen als je m daar maar kriebelt