Verstelbare caps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Verstelbare caps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 17:33

Via de zoekfunctie heb ik niets kunnen vinden. Dat vond ik raar, dus gooi het topic maar dicht als er toch eentje blijkt te zijn Haha!.

Ik ben op zoek naar een nieuwe cap. Ik wil niet zo'n idioot dure als die GPA van Pikeur bijvoorbeeld - onder de 100 euro vind ik leuker voor mijn portemonnee. Ik kan ongeveer alleen naar divoza, want ik heb geen auto en een andere winkel weet ik niet in de buurt van Groningen. In de prijsklasse waarin ik zoek zie ik veel verstelbare caps. ik heb er een keer 1 gehad, van casco, en dat is me superslecht bevallen. De binnenkant ging los, waardoor hij alles behalve veilig was . Daarom ben ik een beetje huiverig voor een nieuwe verstelbare cap... maar misschien weten jullie me ervan te overtuigen dat dit onterecht is, of weten jullie een andere leuke cap Haha!

Lenneke_

Re: Verstelbare caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:56

Een HH pro-plus? Die zijn niet verstelbaar en onder jouw budget.

Verstelbare Casco's hoor ik goede en slechte verhalen over. Ik heb er twee gehad, de eerste is nooit kapot gegaan en bij de tweede was de draaidop na 1,5 jaar kapot, maar dat kun je zo zelf vervangen voor ongeveer een tientje.

Ik heb nu een LAS, ook verstelbaar. Die heeft wat dat betreft wel een degelijker systeem als de Casco. Maar is ook iets duurder en verkopen ze niet bij Divoza.

ManonWL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 20:53

ik heb de casco en heb er geen slechte ervaringen mee.
ik heb de cap die ik nu heb al 2,5 jaar.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:23

Heb ook een casco, heb er niet echt slechte ervaringen mee. Ik zou hem alleen niet nog een keer kopen. Vind ze niet zo lekker zitten en ze staan zo 'boven op' je hoofd. Ik vind de caps van HH wel mooi. Vooral de pro leather

Chantal93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:32

Ik had ook een casco maar die van mij ging met rijden steeds losser zitten ?! Verder vond ik hem ook lelijk dus nu heb ik de HH pro leather gekocht, daar ben ik super blij mee Haha!

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:34

iik heb een HH pro plus, niet verstelbaar maar erg fijne caps Lachen

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:34

Tat_jana schreef:
iik heb een HH pro plus, niet verstelbaar maar erg fijne caps Lachen
die is inderdaad ook mooi en lijkt me ook fijn

Chantal93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:39

De HH pro plus is wel mooi , maar het schijnt dat ze heel erg gaan uitlubberen als je ze een tijdje hebt..

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:43

Ik heb mijn Pro Plus nu bijna een jaar en hij zit nog steeds prima. Lachen
Elke cap met een schuimrubber vulling rekt na verloop van tijd een beetje uit, juist omdat de vulling precies naar de vorm van je hoofd gaat staan.
Daar moet je bij de aanschaf dan wel even rekening mee houden, maar een goede verkoper geeft dat in de winkel ook wel aan. Lachen

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:43

De HH pro plus, is inderdaad fijn. Maar gaan wel uitlubberen, dus je kunt ze beter 1 maatje te klein halen, en dan zitten ze na twee weken goed. Zie het alsof je ze moet uit lopen. Als je in Groningen woont kun je ipv naar de Divoza in Leek te gaan, ook nog even bij tweespan kijken, is ook wel een leuke winkel en hebben vaak wel leuke dingen te koop.

Ik ben persoonlijk ondanks het 'uitlopen' toch fan van de HH pro plus! Haha!

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:45

ik had idd ook een maatje kleiner gekocht. en nu zit hij perfect, sluit ook helemaal aan opj je hoofd, dat had ik met casco niet ik voelde me net een paddestoel

Chantal93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:47

Tat_jana schreef:
ik had idd ook een maatje kleiner gekocht. en nu zit hij perfect, sluit ook helemaal aan opj je hoofd, dat had ik met casco niet ik voelde me net een paddestoel

Whahaha, idd Tong uitsteken
dat voelde ik me ook xD

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:07

Ik heb de Horka Air(stream of)team. Dat is een erg goede verstelbare cap voor een (volgens mij) lage prijs Lachen .
Maar aangezien je geen verstelbare cap wil zijn er ook caps van Kavalkade onder de €100. Ze zijn wel duur: €80. Je hebt ze in verschillende kleuren.
Of je kunt de caps van Harry's Horse proberen. Die zijn ook onder de €100.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:25

_Irene11_ schreef:
Ik heb de Horka Air(stream of)team. Dat is een erg goede verstelbare cap voor een (volgens mij) lage prijs Lachen .
Maar aangezien je geen verstelbare cap wil zijn er ook caps van Kavalkade onder de €100. Ze zijn wel duur: €80. Je hebt ze in verschillende kleuren.
Of je kunt de caps van Harry's Horse proberen. Die zijn ook onder de €100.

de ts wil juist wel een verstelbare cap toch ?

Neonnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:37

Ik heb nu al vier jaar de verstelbare cap van Casco, en hij bevalt nog steeds goed. Op een paar lichte beschadigingen (krassen, afgesleten stof) is hij nog helemaal heel.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:40

heb nu net een horka cap gekocht. 60 euro en hij zit perfect.

Lacrima

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 22:36

Ik heb de DMS Ultra Tech en ook geen 100 euros betaalt. Vind het zeker beter zitten dan de Casco die ik daarvoor had!

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 22:38

Verstelbaar in 1 woord: DRAMA.
Harry's Horse is een goede tip! Degelijk en niet duur.

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 23:21

Ik heb de nieuwe verstelbare cap van Equi théme.. Heeft 85,- gekost.. Ik vind het een erg mooie en fijne cap.. Veel betere kwalliteit dan de casco's..

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 08:38

Pro Plus ziet er goed uit! Die ga ik even passen Haha!.

Vreemd toch, die veschillende ervaringen met verstelbaar. Ik ga toch maar niet voor een verstelbare, denk ik, al klinkt het wel aantrekkelijk omdat anderen je cap dan ook makkelijk kunnen lenen en hij in theorie altijd goed zit... mijn eigen verstelbare had een schuifsysteem dat met klittenband vast zat. Drama... het klittenband ging los als je hem goed instelde. Niet veilig dus.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 11:33

Ik kom net terug van Divoza en heb de HH pro plus opgezet... 't is echt niets voor mij . Voor en achter knelt hij, maar aan de zijkant kan er een hand tussen. Hij wiebelde vreselijk. Zo ook met de andere. De enige die goed zat, en dan ook echt heerlijk en perfect is de HH mistral (dat onding ja Clown). Maar die was zo duur...

Afbeelding

Chantal93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:31

Sheran schreef:
Ik kom net terug van Divoza en heb de HH pro plus opgezet... 't is echt niets voor mij . Voor en achter knelt hij, maar aan de zijkant kan er een hand tussen. Hij wiebelde vreselijk. Zo ook met de andere. De enige die goed zat, en dan ook echt heerlijk en perfect is de HH mistral (dat onding ja Clown). Maar die was zo duur...

Afbeelding

Oké, jammer van de HH pro plus..
Bij mij zit die wel heel goed Duivel
Die andere is ook erg mooi, hoeveel kostte hij dan?

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:48

Tat_jana schreef:
de ts wil juist wel een verstelbare cap toch ?

Juist niet. Kijk maar wat ze zei:

Sheran schreef:
In de prijsklasse waarin ik zoek zie ik veel verstelbare caps. ik heb er een keer 1 gehad, van casco, en dat is me superslecht bevallen. De binnenkant ging los, waardoor hij alles behalve veilig was . Daarom ben ik een beetje huiverig voor een nieuwe verstelbare cap... maar misschien weten jullie me ervan te overtuigen dat dit onterecht is, of weten jullie een andere leuke cap Haha!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 19:01

chanwanda schreef:
Sheran schreef:

Afbeelding

Oké, jammer van de HH pro plus..
Bij mij zit die wel heel goed Duivel
Die andere is ook erg mooi, hoeveel kostte hij dan?

E129,- ... ik ga er nog maar eens goed over nadenken en even verder kijken. Lachen

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 19:34

Ik heb sinds een paar maanden een Troxel Dakota, een verstelbare cap.
Hij zit prima, blijft ook heel goed zitten.
Het fijne aan deze cap vind ik, dat je de binnenvoering eruit kan halen en kan wassen. Die zit nl met klittenband vast.
Ook kun je hem met 'flapjes' aan de binnenkant helemaal op maat van je hoofd maken.

Hiervoor had ik een Casco, was ook een prima cap. Nooit problemen mee gehad.