Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze waren 230 euro volgens mij! suus_Mette schreef:Hier zijn al een aantal topics over...
Maar ik heb leren laarzen van Cavallo. Omdat ik niet weet of mijn voeten nog groeien heb ik 'meegroei' laarzen gekocht. Daar zit een zooltje in en als ze te klein zijn kan die eruit halen en dan heb je een halve of hele maat groter (weet niet zeker wat het nou is..) en er zit ook elastiek in zodat als je kuiten groter worden, je de rits nog dicht krijgtZe waren 230 euro volgens mij!
Sodeletuut schreef:Inge: Ik heb ook al naar de petrie perfect gekeken inderdaad, maar ik las dat de coating daarvan snel loslaat ofzo.. Inlopen vind ik niet zo erg, als ze daarna maar wel lekker zitten.
Want de wei is nog wel eens een blubberbende 
Dankjewel voor je info!

Sodeletuut schreef:Lauraaa_ : Ja dat heb ik inderdaad ook gehoord, maar Pikeur heeft ze nu al lang en daar was nog niks mis mee.. Dus ik weet niet..
En cavaletti: Die ben ik inderdaad ook al tegen gekomen, maar die kan je zeker niet ergens passen ofzo.. of wel?
Ivon: Ik heb zelf geen hoge wreef, dus dan zou de petrie beter voor mij zijn? Ik heb zelf niet veel geld te besteden voor zulke dure laarzen, maar ik zal nog wel even vragen bij de Divoza. Er zijn volgens mij wel veel mensen met de Petrie Perfect..

Sodeletuut schreef:Oh dat is wel minder.. Ik vraag wel even bij Divoza en anders spaar ik nog even verder of zoek ik nog even verder (die van Cavalletti zien er ook goed uit..)
larabo schreef:suus_Mette schreef:Hier zijn al een aantal topics over...
Maar ik heb leren laarzen van Cavallo. Omdat ik niet weet of mijn voeten nog groeien heb ik 'meegroei' laarzen gekocht. Daar zit een zooltje in en als ze te klein zijn kan die eruit halen en dan heb je een halve of hele maat groter (weet niet zeker wat het nou is..) en er zit ook elastiek in zodat als je kuiten groter worden, je de rits nog dicht krijgtZe waren 230 euro volgens mij!
deze laarzen zijn bij divoza 199 euro
niet om jou af te vallen maar om de ts goede info te geven
verder hebben ze bij ons op stal veel petrie perfect alleen die moet je dus wel goed inlopen verder weet ik niet hoe de kwaliteit is ofzo

Even naar de schoenmaker om er weer onder te laten zetten.