misschien dom vraagje maar, is het zo dat je in het indoorseizoen ALTIJD 1 proefje start?
de een zegt dat je soms ook 2 start hangt van de vereniging af, en de andere zegt dat je altijd 1 start...
wie heeft er nou gelijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dabo schreef:Bij ons start je altijd 2 proeven, en word je ingedeeld in groepjes van hooguit 5 ruiters. Je 2e proef start je dus nooit later dan ongeveer 30 minuten na je 1e proef
gemeen... dat is veel handiger
Marieke_K schreef:Ik zou er van uit gaan dat als er niets staat, er twee proeven worden gestart. Zou zelf gewoon coupons insturen, als er dan maar 1 proef gestart wordt kan je de andere coupon weer meenemen op de dag dat je start.
In de winter weet ik hier geen accomodatie waar je twee proeven kunt starten. In Vlagtwedde en Oostwold wel, maar dat is Groningen. runningkawa schreef:ligt aan je regio
, meerdaagse heb je hier zo wie zo niet
.juval schreef:hier (utrecht) ook altijd 2 proeven (waar ik me inschrijf dus). er zit meestal maar 20 minuutjes ofzo tussen de proeven. ze maken groepjes van 4 of 5 ruiters. Prettig systeem wel!