Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Roxx schreef:@ Cowgriltje:
In beginsel wel, de ander kan natuurlijk zelf ook mede-schuldig zijn. Feit blijft dat het paard dat schopt iets onrechtmatigs heeft gedaan. Als ik een bordje op mijn auto hang met de tekst "pas op, bestuurster kan niet fatsoenlijk autorijden" blijf ik ook aansprakelijk als ik tegen iemand aanrij.![]()
@ Sabine1985:
In de ring rijden geen anderen en heb je de strik dus niet nodig. Aangezien het daar geen functie heeft is het een versiersel.
Sall schreef:@Lia, jammer genoeg is het toch ook vaak bij het ingaan en verlaten van de ring dat het mis gaat
_10_ schreef:Dit vind ik dan toch echt jóu verantwoordelijkheid!
Jij weet dat je paard slaat, dus gewoon goed opletten met de ring ingaan of verlaten dat je bij de andere combinatie uit de buurt blijft
) Sall schreef:euhm toen wist ik dat nog niet, en kwam er iemand in volle draf, achterop rijden.
Als er iemand altijd probeerd uit te kijken, dan ben ik het wel (zeg ik in alle bescheidenheid)
Sall schreef:@Lia, jammer genoeg is het toch ook vaak bij het ingaan en verlaten van de ring dat het mis gaat
Sall schreef:Pffff als je het topic helemaal gelezen had, dan werden er al meteen 2 ervaringen verteld, en allebei bij het in en uitgaan van de ring.
En misschien had ik duidelijker moeten omschrijven, dat er vaak een 'onveilige situatie' kán ontstaat bij en in en uitgaan van de ring.
En ik vind het vreemd, dat jij meteen benadrukt dat het toch echt míjn verantwoordelijk is, terwijl ik juist mijn verantwoordelijkheid neem. (en dit al een paar x in dit topic heb vermeld)
IK wil juist deze onveilige situatie voorkomen.
Maar goed, ik had je onderschrift nog niet gezien