Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)Sjolvir schreef:hmm vorig jaar Strijen.. was drama..
Maar mij toen niet gehoord..![]()
Heb genoten.. pony was blij.. vrolijk.. en hela!!! tilde d'r pootjes op!!
(moest ook wel.. anders bleven we steken...)
Veel afzeggers..
Dag 2... (2 daags concours)
had de organisatie besloten slechts 1 proef te laten verrijden..
en je mocht met beenbescherming rijden..
(die ik toen geleend heb.. ...)
maar uiteindelijk was het toch mijn eigen keus om wel te starten!!!
Echter ook veel afzeggers, wat ik ook snap..
(vond het wel sneu voor de organisatie!! kost ze veel geld!!)
want we starten pas sinds kort en tot nu toe hadden we prima grasbodems. Ik weet nu (na jullie reacties) beter hoe het een en ander in zijn werk gaat, de verantwoording ligt bij de ruiter en die kiest ervoor om te starten of niet en je startgeld ben je dan sowieso kwijt, want een wedstrijd gaat altijd door omdat het anders een organisatie geld kost....kort samengevat
Het is duidelijk: geen klacht en rijden of niet zeuren...
Tizzy1 schreef:Super dat jullie de ringen hebben verlegd om de ruiters toch een goede bodem te gunnen!
Maar... als ik het goed lees, dan hadden er al een aantal combinaties gestart en toen zijn de ringen omgelegd en toen moesten er nog een aantal starten? Allemaal in dezelfde rubriek?
Euh... volgens mij is dat niet toegestaan? Iedere combi in dezelfde rubriek moet toch dezelfde kansen hebben?
. Pallatin schreef:Iedereen bedankt voor de reacties! Met name Rytir voor je uitgebreide verhaal, het verduidelijkt een hoop! Ik moet ook zeggen dat wij niks gewend zijnwant we starten pas sinds kort en tot nu toe hadden we prima grasbodems. Ik weet nu (na jullie reacties) beter hoe het een en ander in zijn werk gaat, de verantwoording ligt bij de ruiter en die kiest ervoor om te starten of niet en je startgeld ben je dan sowieso kwijt, want een wedstrijd gaat altijd door omdat het anders een organisatie geld kost....kort samengevat
Het is duidelijk: geen klacht en rijden of niet zeuren...