Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nee hoor, merries worden daar absoluut niet hoefbevangen door. Hoefbevangen worden ze door teveel suikers/zetmeel binnen te krijgen, of door bijvoorbeeld magnesiumtekort/insuline resistentie.
. Bij mijn vorige stal was het meisje haar pony kreupel en die dacht dat het kwam omdat ik de manen had getrokken .. whaha_Romeo_ schreef:Ja snap ik, maar hij heeft bij zoveel merries gestaan ze hele leven, waarom dan ineens deze omslag? hij heeft dit nog nooit gedaan, die merrie komt zelf de hele tijd naar hem toe en met haar kont douwen ze loopt ook gewoon door het stroom draad heen.Ja bedoel het is de natuurlijk., het blijft een man
FriesWytske schreef:De merrie kan er wel ziek van worden. ALs hij echt dekt. Dan wordt ze vies van binnen.
FriesWytske schreef:De merrie kan er wel ziek van worden. ALs hij echt dekt. Dan wordt ze vies van binnen.
JoviBan schreef:FriesWytske schreef:De merrie kan er wel ziek van worden. ALs hij echt dekt. Dan wordt ze vies van binnen.
Dit is onzin.
Het schoonmaken en desinfecteren is echt iets voor mensen en schop je juist de natuurlijke weerstand mee in de war.![]()
Het zijn heel natuurlijke bacterieën die een hengst/ruin mee naar binnen brengt en een gezonde merrie is daar prima tegen bestand.
JoviBan schreef:FriesWytske schreef:De merrie kan er wel ziek van worden. ALs hij echt dekt. Dan wordt ze vies van binnen.
Dit is onzin.
Het schoonmaken en desinfecteren is echt iets voor mensen en schop je juist de natuurlijke weerstand mee in de war.![]()
Het zijn heel natuurlijke bacterieën die een hengst/ruin mee naar binnen brengt en een gezonde merrie is daar prima tegen bestand.
Dit is onzin.
MoonChloe schreef:Romeo, het is jou probleem niet meer, het is jou paard niet meer.
De enige wat je moet doen is tegen hun zeggen dat ze gauw veel meer over paarden moeten leren