Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
haha 
Bijna alle regendekens die tegenwoordig worden verkocht ademen goed en zijn goed waterdicht. De duurdere dekens zijn vaak wat sterker en ademen beter.Daan_Ordeal schreef:Ik heb die van Horseware, Amigo. Bevalt echt super goed, goed waterdicht en goede pasvorm. Heb net een nieuwe gekocht omdat de oude na een paar jaar wel aan vervanging toe was (heel erg vies en er zitten een paar kleine gaatjes in), maar nog steeds wel waterdicht.
Bij divoza zijn ze deze maand in de aanbieding (degene zonder voering) voor 60 euro!
Silfre schreef:De amigo's heb je in 2 uitvoeringen; de 600 denier en de 1200 denier. Hierbij is dus het 'instapmodel' net zo goed als de veel duurdere 'echte'... Een andere optie is een Horseware deken. Amigo is daarvan het instapmodel met minder stevige buitenstof, de Rhino is de sterkere opvolger en Rambo is het paradepaardje van de serie. Weatherbeeta schijnt ook goed te passen op dit soort paarden.
Staat je paard met meerdere paarden buiten en speelt hij? Dan is een sterke buitenstof wel handig (1000 of meer denier of ballistic nylon).

Silfre schreef:Even een dooddoener dan: een goede regendeken is een deken die past.Bijna alle regendekens die tegenwoordig worden verkocht ademen goed en zijn goed waterdicht. De duurdere dekens zijn vaak wat sterker en ademen beter.
Klopt het dat je een fjord hebt? Dan heb je waarschijnlijk een deken nodig die aan de voorkant wat ruimer is qua pasvorm. Bucas heeft een Big Neck uitvoering die dan goed zou kunnen passen. De gewone modellen vallen voor wat krap. Een andere optie is een Horseware deken. Amigo is daarvan het instapmodel met minder stevige buitenstof, de Rhino is de sterkere opvolger en Rambo is het paradepaardje van de serie. Weatherbeeta schijnt ook goed te passen op dit soort paarden.
Staat je paard met meerdere paarden buiten en speelt hij? Dan is een sterke buitenstof wel handig (1000 of meer denier of ballistic nylon).
Jelleee schreef:Ik ben heel tevreden met mijn Bucas (irish turnout light)