Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
roosje78 schreef:Heb je ze nog aan gehad in de winkel nadat ze geleverd waren? Neem ze anders mee terug en laat ze na kijken in de winkel zelf. Leg het probleem uit, en misschien kunnen ze je helpen.
Maar met twee weken werd het een stuk minder en nu passen ze perfect. Shyla25 schreef:Misschien eens voelen met schoenlepel, die kan je er mooi tussen stoppen en voelen hoeveel ruimte er nog zit.
Mijn leren laarzen met rits krijg ik amper dicht, nu heb ik er dan ook elastiek tussen zitten en heb ze dus expres smaller genomen omdat het elastiek nog rekt.
roosje78 schreef:Ik zou dan voor de zekerheid toch weer terug gaan naar de winkel. En als zij je niet kunnen helpen naar tevredenheid, een tweede opinie vragen bij een andere ruiterzaak.
Met het inlopen van mijn laarzen heb ik ook ontzettend veel pijn gehad. Ik heb zelfs nu nog een litekentje in mijn knieholteMaar met twee weken werd het een stuk minder en nu passen ze perfect.
Succes ermee!
GWENNx schreef:Mijn knieholte is het probleem niet perse
vooral die hoge dressuurboog drukt aan de zijkant van mijn been die steekt zo wat in mijn bovenbeen..
Nog mensen met dit probleem?
Shyla25 schreef:GWENNx schreef:Mijn knieholte is het probleem niet perse
vooral die hoge dressuurboog drukt aan de zijkant van mijn been die steekt zo wat in mijn bovenbeen..
Nog mensen met dit probleem?
Kan me er weinig van voorstellen, dat ding hoort toch langs je knie te lopen?

Citaat:Bij mijn kuiten is ie zo hard dat ik gewoon GEEN gevoel heb met n paard ..
GWENNx schreef:Ik ga niets proberen met water erin doen, zo vervalt de garantie meteen ..
Of bedoel je de buitenkant nat maken?

Sussie85 schreef:Laarzen horen gewoon goed te zijn, zeker als ze op maat gemaakt worden!

Shyla25 schreef:Sussie85 schreef:Laarzen horen gewoon goed te zijn, zeker als ze op maat gemaakt worden!
Tuurlijk maar het kan ook aan het opmeten liggen, bv in de ochtend heb je dunnere benen dan aan het einde van de dag.
Ook als je in de winter gaat meten en het is nu warm krijg je een groot verschil
Ook kunnen de maten als buiten of binnenmaat gebruikt worden.

__KELLY schreef:Dat vind ik echt van die verkoop smoesjes
je benen zetten van de warmte echt geen 1 of 2 centimeter uit