Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

WenK schreef:Sorry? Wat versta jij onder snel aangaloperen en korte overgangen? Ik zie gewoon F-A-K aangaloperen en alle ruimte voor de overgangen. Kan me ook niet herinneren dat ik 1 van de Bproeven moeilijker vond dan de anderen hoor... In de L2 wel, daar vond ik proef 11 moeilijker dan de rest.
Marijkjuh schreef:WenK schreef:Sorry? Wat versta jij onder snel aangaloperen en korte overgangen? Ik zie gewoon F-A-K aangaloperen en alle ruimte voor de overgangen. Kan me ook niet herinneren dat ik 1 van de Bproeven moeilijker vond dan de anderen hoor... In de L2 wel, daar vond ik proef 11 moeilijker dan de rest.
Helemaal mee eens, de B proeven waren allemaal even moeilijk.
Binennkort heb ik mijn L2 debuut en ik las proef 11 dus even door, maar dat is idd nog een pittige al kom je net uit de L1. Een leuke uitdaging
LiiNd_Y schreef:zelf vinden mijn instructrice en ik proef 4 erg moeilijk,
je moet vrij snel aangalloperen en korte overgangen maken.
wat vinden jullie?

crossmonster schreef:Ik vind charleyT een beetje ver gaan in haar mening.. maar in een bepaald opzicht heeft ze wel gelijk.
Een instructrice die proef B4 te moeilijk vind
Waar heeft die dr diploma gehaald... bij het sparen van zegeltjes??
Ik heb pas die proef gereden met jong paard , die haar eerste wedstrijd liep. Vond het absoluut een prettige proef om te rijden. Alleen het laatste stukje is gewoon door de makers erg dom gemaakt, dan moet je links en in draf, en nog geen 6 meter verder moet je weer in stap. Dat is een heel dom gemaakt stuk, maar voor de rest is het een oersimpele proef..
LiiNd_Y schreef:zelf vinden mijn instructrice en ik proef 4 erg moeilijk,
wat vinden jullie?
caroline78 schreef:Ik vind die proef goed te doen. beter dan die andere proef waar je helemaal dizzy van wordt van alle voltes
maar met mijn andere paard zou ik dat overgang naar draf en dan gelijk naar stap misschien moelijk vinden, maar goed hij is nog geen B klaar dus dat zegt genoeg.. suuzepuus schreef:ik lees het niet anders, ik denk dat de instructrice de proef mielijk vind voor deze combinatie. is het de proef met h-c-m arbeidsdraf, tussen m en b arbeidsstap en dan b-k van handveranderen in middenstap? dat vind ik ook voor een b proef behoorlijk heftig. je hebt geen tijd om je middenstap voor te bereiden.
CharleyT schreef:LiiNd_Y schreef:zelf vinden mijn instructrice en ik proef 4 erg moeilijk,
wat vinden jullie?
Dat jullie alletwee nog niet toe zijn aan dit niveau, dus beter Bixie kunnen gaan doen, dan kan je instructrice je ook nog vasthouden tijdens de proef. Weet je eigenlijk wat er na de B4 komt???
Nooooooooooooooooooooooooog veeeeeeeeeeeeeeel moelijker dingen als pootje over naar links en rechts, stappie achteruit, stilstaan met groeten, hard en langzaam galloperen, en ga zo maar door.
Sterkte!
ster
LiiNd_Y schreef:heb vandaag proef 4 ook ff 2 keer geoefend...de galop stukken vallen wel mee...maar als je vergelijkt met proef 3, moet je in proef 4 veel sneller galloperen dan in proef 3..
maar begint wel vooruit gang in te komen..