Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Storm76 schreef:kzelf vond de oprichting en verzameling het moeilijkste in de M2, en ook de halve keertweningen vond ik lastig.
jury schreef:keertwending, keertwending, galop en dat op 20 meter.
_10_ schreef:Storm76 schreef:kzelf vond de oprichting en verzameling het moeilijkste in de M2, en ook de halve keertweningen vond ik lastig.
Die zaten toch alleen in de oude M1 proeven... als voorbereiding op de hele keertwendingen in het M2
_10_ schreef:jury schreef:keertwending, keertwending, galop en dat op 20 meter.
Ja die's zeker lastig...
jury schreef:keertwending, keertwending, galop en dat op 20 meter.
travers en sb doet die van mij zo.. ook dat galopstukje is indd nogal verrot
Pion schreef:jury schreef:keertwending, keertwending, galop en dat op 20 meter.
Dat vind ik ook zo'n verrot punt, vooral dat bochtje![]()
Travers, die vind ik écht het moeilijkst, hoewel ik vorige keer wel op één van de travers een 6 heb gekregen. Gelukkig, we maken progressie.
sorry
Kit_for_ever schreef:Ik heb die proeven met keertwending-keertwending-galop nu 1 keer gereden, maar heb gewacht met aanspringen tot ik 'in' de bocht was zegmaar. Zoals ik het begrijp staat er DKAF galop links. Is het dan niet zo dat je mag kiezen of het het op of tussen D-K-A-F doet? Ik heb er iig geen minpunten op opmerkingen op gekregen.

Kit_for_ever schreef:Ik vind het DKAF arbeidsgalop links na de keertwendingen echt het verschrikkelijkste onderdeel!
Stravero schreef:Kit_for_ever schreef:Ik vind het DKAF arbeidsgalop links na de keertwendingen echt het verschrikkelijkste onderdeel!
Dan mag je bij A ook nog aan springen hoor
Heeft al in de P&S gestaan en is regelmatig hier besproken. Stravero schreef:Kit_for_ever schreef:Ik vind het DKAF arbeidsgalop links na de keertwendingen echt het verschrikkelijkste onderdeel!
Dan mag je bij A ook nog aan springen hoor