Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

texelse schreef:dat klinkt niet gek!! wel afhankelijk van de huur die je voor he hele spul moet betalen en hoe de verhouding is met je vriendin. Samen paardrijden, winkelen etc. is iets anders dan samen een pensionstal runnen. Maar in ieder geval wel veel succes gewenst, met het nemen van de beslissing met name. Maar nogmaals laat het hele verhaal goed doorrekenen.

Sieppus schreef:Het is de bedoeling dat ik alles zelf ga doen(uitmesten, paarden naar buiten zetten,voeren, in de stapmolen zetten en dat soort dingen) dan wonen we naast het geheel en is er 24 per dag toezicht. Mijn vriend die kan erg goed klussen!!! Dus dat zit wel goed.
Ik moet met een accountant praten over het financiele gedeelte, dat moet nog worden geregeld.
Als het haalbaar is dan is het wel een droom die uitkomt!
Dat lijkt me wel pittig.Sieppus schreef:Vrijdag ga ik een kijkje nemen en met de eigenaar om tafel zitten!!! We hebben het er over gehad om de stallen te verhuren en dan eerst samen te kijken of het gaat lopen!!! Mijn vriendin heeft ervan af gezien, omdat paarden niet haar ding was. Ze komt me nog wel helpen af en toe.
Hij wist al verschillende mensen die een stal of meerdere wilden huren! Dus ik hou jullie op de hoogte.