Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Zoals jij idd zegt, alles wordt zo op elkaar gepropt!
barreltjuh schreef:Ik heb pas ook de overgang naar de M1 gemaakt en dat was echt super. Had de eerste keer meteen 2 winst. Ik ben met L2 + 12 over gegaan. En ik heb tot nu toe steeds hogere punten gereden dan in de L2. Ik vind de M1 om eerlijk te zijn prettiger te rijden dan de L2. Voor mijn gevoel zit er juist wat meer rust en logica in de proeven.
Anouk_FM schreef:L2 naar M1 lijkt mij wel meevallen, van M1 naar M2 lijkt me lastig!
ToosJ schreef:Gefeliciteerd met je prijzen!
Heb vrijdag voor de eerste keer in de M1 gestart. Had 178 en 172 punten. Mijn pony verruimd nooit heel erg met middendraf, middengalop enz. en dat willen ze in de M1 toch echt wel zien. Nouja, daar moet ik dan maar op gaan trainen.

Elianna_ schreef:Een meid die ik ken heeft net de overstap van de L2 naar de M1 gemaakt met haar Fries. Eerst vielen de punten wel een beetje tegen, maar later krijg je wel door wat de jury wil zien, en dan komen de punten wel. Nou moet ik wel zeggen dat het met een Fries natuurlijk wel een stuk moeilijker is.
Vind ik wel een uitdaging dan.