Ik heb ze van Petri, maar ze zijn er ook van derby, ariat, cavallo en nog een aantal merken. Bij Lipica kun je ze op maat laten maken in elke gewenste kleur..
@vagolijntje: die van Atiat zijn chocolade bruin.. Je kunt trouwens met schoenpoets je jodhpurs ook nog een paar tinten veranderen. Die van mij maak ik altijd donkerder, zodat ze perfect bij mijn gaithers passen
Ik heb dezelfde jophurs als liesje89 en heb er van lipica bruine lederen chaps bij. Helemaal op maat gemaakt naar je eigen wensen voor 80 euro. Ben er erg blij mee. Ze houden zich erg goed en passen erg mooi bij mijn jophurs. Een chique geheel. Voor foto's zie profiel.
I LOVE BROWN (L) ik heb zelf bij het springen ook alles bruin (zadel, martingaal, hoofdstel, laarzen, cap ALLES echt supermooi op een paard die bijna zwart is:D )
ik heb die van ariat gezien die vind ik te prijzig nieuw en tweedehands kan ik ze niet vinden ik heb hh smart rijschoenen en die zijn echt heel donker bruin maar toch in de combi met zwart duidelijk bruin
kan er echt niets bij vinden heel irri ik vind die van petrie erg mooi maar die zijn veel te licht kwa kleur
je kan die schoenen ook zwart maken:) bij divoza heb je hele goede verf, er is hier al's een zadel daar mee zwart geverfd, je ziet niet dat het geverfd is:)