) reden we in de kleur van de vereniging. Ik vind dat eerlijk gezegd net zo leuk staan voor kids, vooral in de lagere klasses en bij de kleine ponietjes. Is het tegenwoordig verpicht om een rijjasje te dragen? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) reden we in de kleur van de vereniging. Ik vind dat eerlijk gezegd net zo leuk staan voor kids, vooral in de lagere klasses en bij de kleine ponietjes. Is het tegenwoordig verpicht om een rijjasje te dragen? 
Maar goed, ze zaten wel lekker losjes...in een jasje zit je zo ingepakt. Toch vind ik het wel chique staan hoor
shera schreef:Maar die dagen waren wel supergezellig. En de parade had toch ook wel wat...
En ik blijf erbij dat ik die sweaters wel leuk vond, je wist meteen wie bij welke vereniging reed
Wij kregen op een gegeven moment steeds de prijs voor de best paraderende afdeling. Bestaat dat nog? En de prijs voor orde en netheid?
en dat was met de warme dagen wat minder.
Reed er zelf ook altijd mee (blauw
) en die dingen heb ik ook nooit zien verkleuren. Verenigings sweaters zijn ondingen.... Mystica schreef:Sja, bedoelen jullie nu die fluwelen truien in kleuren van de vereniging, of echt verenigingstruien? ( sweatshirt met logo/naam van de vereniging erop?) Die fluwelen wedstrijdtruien vind ik erg nejesReed er zelf ook altijd mee (blauw
) en die dingen heb ik ook nooit zien verkleuren. Verenigings sweaters zijn ondingen....
)En bij een andere vereniging heb ik nog in een fluwelen gereden, volgens mij donkerrood 

Het staat haar wel mooi.