Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
..
Zou ik ook hebben geloof ik..
, als ik áchter hem sta en over z´n billen wrijf dan vindt hij dat heel vreemd. Ook vindt hij het doodeng om achteruit over iets heen te stappen. Dat hebben meer paarden hoor, maar hij begrijpt duidelijk helemaal niet wat z´n achterbenen nou precies doen. Voor zijn gevoel stapt hij in een diep zwart gat. Mijn andere paard is veel meer een moedertje-aarde paard, die snapt dat dus weer juist precies. Verder is hij ook heel angstig om zijn enige zekerheden te verliezen, zijn vriendin (trekpaard), mij (soms), zijn kudde, zijn stal.
[/quote]
Mac schreef:Goh, wat interessant, dit! Wel heftig trouwens zeg ...
HannahFrouk: weet jij toevallig goed leesvoer over de psyche van een paard?
) is zowel regulier als alternatief paardenarts. Bijzonder bevlogen man, die een paard vanuit meerdere invalshoeken kan beoordelen. Zweverig of niet hopla, hij heeft echt al heel veel paarden heel goed geholpen.
hopla schreef:Ga maar eens in de zoekfunctie op Bokt zoeken naar Laarakker.
Mac schreef:Laarakker (zonder s) is zowel regulier als alternatief paardenarts. Bijzonder bevlogen man, die een paard vanuit meerdere invalshoeken kan beoordelen. Zweverig of niet hopla, hij heeft echt al heel veel paarden heel goed geholpen.
Wederom erg interessant HannahFrouk. Jij werkt hiermee voor je beroep of is dit gewoon interesse?