En hoe hebben jullie het gedaan??
En wat ging het beste met vertrouwen winnen?
Alvast bedankt voor de reacties.

Ik ga dan morgen aan de slag!! en wil er voor tegen gaan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dat zijn hele leerzame tips voor mij en de shet bedankt!!
..
.
van zn jaartjes genieten ofzo XD..

)

en ik denk dat ik de jonge shetland doe
. ik wil heel graag haar vertrouwen winnen en zeker een goeie bang mee opgaan
.. en later alle mee kan kunnen
. met de ouwe shet laat ik dan op pensioen, die mag van zn ouwe jaartjes wel genieten met haar wordt dan nog alleen gepoetst en geknuffeldt 

want nu weet ik dat ik toch met het kleine aan de slag gaat
hier nog een foto van haar.. weten jullie nog namen??

!
) en toen ik geen verhalen meer had ben ik beginnen zingen
. Regen, of niet, iedere dag bijna 2weken lang zat ik bij hem, alleen bij m'n ventje

dat is helaas minder. maar ze heet Fanita
en is nog wel 1 jaar maar aan de handlopen kan ze nog niet echt, maar dat wordt steets beter
_Esther schreef:Ow haha nog een topic!
Nou euhm..
-(beetje hetzelfde als het vorige) wees altijd enthousiast tegen haar, haar naam zeggen, overdrijven, (en als ze dus ook stout doet, verander je direct met stalen gezicht en zeg je 'nee' doet ze het nog een keer, kan je eens op haar neus slaan, doet ze dan weer iets goed, weer super belonen!)
-...
_Scharlot_ schreef:Ik ben vandaag geweest, en je moet het raden
het ging heel super!!!
ik kon dr aaien in de stal en zo pakken, toe ik dr had begon ze wel te trekken ik heb haar gekalmeert met mij stem en gepraat.. ze werdt daar wel rustig van
Ze is nog heeeeeeel schrikkerig, ze kan ook heel boos worden, kom je met je gezicht tedicht bij haa rhoofdje of wil je een kusje geven of zij. dan leg ze haar oren plat in de nek en wilt ze bijtendat is helaas minder. maar ze heet Fanita
en is nog wel 1 jaar maar aan de handlopen kan ze nog niet echt, maar dat wordt steets beter

. 

maarhet wordt steets beter
en de angst ben ik aan het overwinnen van haar
. maar ik heb nog een topic bij omgang en paardengedrag de titel is Hoe merk je of je het goede paard hebt?
_Esther ik hoop dat je me weer kan helpen