Je moet helemaal niet naar anderen kijken,
gewoon je eigen gevoel volgen en lekker genieten van het rijden.
Als je liever het B uitrijdt moet je dat gewoon doen (of je moet een prijzenrijder zijn die per proef altijd minstens 2 wp scoort
)
carola schreef:Van groen naar Z? Volgens mij heb je daar minimaal 4 jaar voor nodig als je het goed, en eerlijk tegenover je paard wilt doen.
Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens,
ik heb mijn paard nog geen 2 jaar en hij is Z startgerechtigd, heeft nog geen punten maar hij zou zijn proeven nu asoluut winstpuntwaardig kunnen lopen.
Ik heb hem toch echt groen gekregen en ik heb hem absoluut niet overvraagd, ik heb veel periodes gehad waarbij hij langere tijd heeft stil gestaan omdat ik uit de roulatie was maar ook omdat hij een zware mokinfectie heeft gehad bijv. In de periodes dat we wel verder konden waren de weken waarbij hij meer als 3 keer in de week echt dressuurmatig in de bak liep echt een uitzondering.
Ik heb niet eens een heel apart paard, wel een goede maar echt geen uitzonderlijke.
Verder hoef ik er niet over te liegen,
mijn verslagen staan vanaf zijn eerste B wedstrijd op Bokt en ik wil ook wel mijn combinatie nr geven zodat het gecontroleerd kan worden
Maar nogmaals, als je er meer tijd voor nodig hebt of er voor uit wil trekken is dat toch helemaal geen schande?