Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik zou het lef er niet voor hebben
Ik denk dat ze er uiteindelijk niks meer aan kunnen doen. Bewijzen kunnen ze het immers niet! daffodil schreef:Op schrift zetten en naar de KNHS sturen! Zijn ze nou helemaal gek geworden! Als je rijvereniging ook maar een beetje verstand heeft, kaarten ze dit direct aan bij de KNHS, compleet met persoonsgegevens erbij, dit is een zaak voor de tuchtcommissie!
Fleurtje100 schreef:Het is trouwens wel lef hebben om dezelfde dag nog wel onder je eigen naam te starten, gek dat het niemand is opgevallen.
en we weten zeker dat dit zo is, kwam ze bijna iedere week tegen
marmamps schreef:Als je zoiets signaleert, moet je direct de federatievertegenwoordiger inlichten, en dit niet achteraf melden.
Charaz schreef:marmamps schreef:Als je zoiets signaleert, moet je direct de federatievertegenwoordiger inlichten, en dit niet achteraf melden.
En hoe herken ik die? T was meer achteraf dat toen ze met haar eigen pony reed we zeiden 'zie je ze is het echt'
). Toen bleek dat het twee neefjes waren met precies dezelfde voornaam en achternaam! Hmmmmmmm, daar ging ons Sherlock Holmes gevoel!