Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djilan schreef:Als je het geld 21/6 hebt overgemaakt was het maandag de 23e op zijn vroegst binnen. Ik heb geen idee welke levertijd ze op de site hanteren voor bestelde producten, maar als ik kijk naar Agradi kan het nog wel.
Ik heb nl zaterdag 21 juni bij Agradi besteld en direct betaald via Ideal, maar mijn bestelling is ook pas vorige week vrijdag verstuurd en zal vandaag bezorgd worden.
Ik zou het dus nog heel even aankijken, kans is heel groot dat je het deze week binnen krijgt.
Ik had zelf ook al zoiets van wat duurt dat lang, gewoon omdat veel bedrijven binnen 1 a 2 dagen leveren
madamX schreef:Slechte ervaring mee.
jesito schreef:Als ik bij de paardendrogist bestel voor 15.00 heb ik het de volgende dag al in huis, waarom kunnen zij dat wel en zo'n firma niet???
nickyu schreef:weet niet bij welke wederverkoper van shiraf je het besteld hebt ,
maar in de regel zijn ze wel snel (shiraf dus )
wij verkopen het zelf ook en als het op is hebben we het
normaliter binnen de week weer binnen !
in de 2 jr dat we het nu verkopen heb ik het maar 1 x meegemaakt dat het uitverkocht was
toen heeft het 1,5 week geduurd
een mailtje doet in de regel wonderenmadamX schreef:Slechte ervaring mee.
mag ik weten met wie precies je dan slechte ervaringen hebt ?
en waarom ?
Citaat:Waarom wordt deze site dan toch door iedereen zo aanbevolen, ze hebben geen mobiel nummer, antwoordapparaat ga ik proberen.
jesito schreef:Dat madamx haar slechte ervaring misschien niet uitgebreid openbaar wil maken is misschien omdat ze jullie niet perse slecht wil maken voor groot publiek.
Verder had zij hetzelfde probleem als ik.
Djilan schreef:jesito schreef:Dat madamx haar slechte ervaring misschien niet uitgebreid openbaar wil maken is misschien omdat ze jullie niet perse slecht wil maken voor groot publiek.
Verder had zij hetzelfde probleem als ik.
Je moet hier alleen wel even oppassen met je bewoording
Jouw probleem ligt met Shiraf, maak dan aub niet de fout om andere winkels die hetzelfde product verkopen (zoals nickyu in dit geval) onder dezelfde noemer te laten vallen. 'Jullie' is hier dus niet van toepassing, maar 'hen'.