Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sammie schreef:Je mag er volgens mij wel mee rijden onder een jasje, maar als het heel erg warm wordt en je mag dan zonder jasje rijden mag je niet met een wit t-shirt rijden. Dus dan zou je een probleem hebben

Dus dat zat niet zo mooi de vorige keer
Keesje schreef:Ik heb een wedstrijdshirt van Kingsland, ben er heel blij mee!
Katoen vind ik tijdens het rijden ook fijner zitten dan een blouse
Op mijn kraag zitten geen lussen maar mijn plastron blijft prima zitten en ik vind het wel makkelijk zonder!
Je mag er alleen niet mee rijden wanneer zomertenue word toe gestaan
Of het nu winter of zomer is, ik zweet me altijd een ongeluk
gucci_girl schreef:Over welk wedstrijdshirt hebben jullie het? Heeft iemand een link? Ik heb een shirtje van happy valley en die zit echt heerlijk. Elastisch spul en zit ook een boordje aan voor je plastron. Al snap ik niet helemaal hoe je die vast moet makenDus dat zat niet zo mooi de vorige keer
) Marieke_K schreef:gucci_girl schreef:Over welk wedstrijdshirt hebben jullie het? Heeft iemand een link? Ik heb een shirtje van happy valley en die zit echt heerlijk. Elastisch spul en zit ook een boordje aan voor je plastron. Al snap ik niet helemaal hoe je die vast moet makenDus dat zat niet zo mooi de vorige keer
Bij het shirt van happy valley moet je een plastron gebruiken die je zelf knoopt of de kraag er af halen (dat kan) anders zit je voorgeknoopte plastron erg lelijk.
Ik heb net nog een shirtje van HH besteld bij Divoza, vind shirts fijner dan een blouse, zit gewoon lekkerder vind ik (en ik hoef niets te strijken)
Sammie schreef:Je mag er volgens mij wel mee rijden onder een jasje, maar als het heel erg warm wordt en je mag dan zonder jasje rijden mag je niet met een wit t-shirt rijden. Dus dan zou je een probleem hebben
Ik had zoiets van, waarom niet? Een blouse met korte mouw mag je dan óók niet in rijden. En een blouse met lange mouw is voor mij geen oplossing!

pearlie schreef:whaa wat heb ik nou weer gedaan...
heb zo'n ding besteld bij divoza, maar omdat ik geen creditcard heb kon ik alleen rembours kiezen... nou lees ik dat je dan thuis moet zijn, oeps.. wat doen ze als er niemand thuis is?