Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lynne8 schreef:Als je merkt dat je paard gebreken krijgt, of hij er geen lol meer in heeft. Ik heb een fjord van 27 die nog lekker haar rondjes met mij hobbelt. Zolang ze er lol in heeft en geen pijn heeft gaan wij lekker door
Midasje schreef:Mijn ponytje is nu 32 jaar en inmiddels toch wel bejaard denk ik.

chaatje16 schreef:Ik vind 18 best oud ja maar heb je hard met hem getraint? Heeft hij bijv. ZZ L gelopen ofzo?
Dan zou ik hem lekker rust geven en alleen buitenritjes maken
Zo niet en hij is nog lekker fit en vrolijk gewoon lekker door rijden tot 23 ofzo??
En dan met 23/24 echt helemaal rust.
Je moet kijken wat je paardje wilt, ze geven het wel aan :D
succes!!
chaatje16 schreef:Ik vind 18 best oud ja maar heb je hard met hem getraint? Heeft hij bijv. ZZ L gelopen ofzo?
Dan zou ik hem lekker rust geven en alleen buitenritjes maken
Zo niet en hij is nog lekker fit en vrolijk gewoon lekker door rijden tot 23 ofzo??
En dan met 23/24 echt helemaal rust.
Je moet kijken wat je paardje wilt, ze geven het wel aan![]()
succes!!

hij is nog vrolijk, wel incl. hanglip
en hij is nog erg fit. Hij loopt nog lekker een wedstrijdje mee in de L2 en dat gaat nog goed ook
Waratje schreef:Is een klapperende onderlip dan een teken van ouderdom? Voor zover ik het ken is het vooral een teken van ontspanning. De paarden die het hebben zijn gewoon heerlijk relaxt van karakter en zijn niet bijzonder op leeftijd.
bejaardensoos!