Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als jouw paard met zijn neus in de lucht loopt, rijdt je hem dus niet over de rug. En dat is niet te bedoeling.
jemaine schreef:Iedereen blijft steevast volhouden dat een paard in de b niet aan de teugel moet lopen, je moet een goede aanleuning hebben( dat is iets anders dan aan de teugel) , goed de figuren rijden en de overgangen goed kunnen rijden.
jemaine schreef:nou eerlijk gezegd niet echt iedereen, maar vaak hoor je als je vraagt, moet een paard in de B aan de teugel lopen dan krijg je als antwoord, nee dat hoeft niet perse.
Op zich is het nu wel duidelijk de reden waarom in de b aan de teugel gereden moet worden, je moet L klaar zijn het kan immers om je laatste punt gaan. Daar ga ik me dan ook op focussen

Valyra schreef:ik ken iemand en die pony loopt ook niet naar beneden maar doet de oefeningen wel netjes. ze haalt meestal in de 190 punten voordat ik dat persoonlijk dat niet waard vind. Maargoed de proef gaat ontspannen en sommige jury's willen dat zien (ze zit trouwens ook vaak in de prijzen, maar dit kan ook komen doordat bijna alle goede e-b'ers zijn overgestapt op de L1 en het niveau nu best laag ligt hier in de omgeving.)