ik heb nu een paar maand de Eurostar Klara en die begon al vrij snel te pluizen. heeft iemand hier ook ervaring mee en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
alvast bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

eilleen333 schreef:Ik had er eentje en die heb ik teruggebracht omdat hij pluisde en nu doet de vervangende broek dat ook. Maar ik heb niet echt vrienden gemaakt bij de ruitersportzaak waar ik hem heb gekocht, dus ik durf er nu niet meer mee terug te gaan...
Ik heb nu namelijk alle kleuren al die dr wel van zijn
djoeka schreef:eilleen333 schreef:Ik had er eentje en die heb ik teruggebracht omdat hij pluisde en nu doet de vervangende broek dat ook. Maar ik heb niet echt vrienden gemaakt bij de ruitersportzaak waar ik hem heb gekocht, dus ik durf er nu niet meer mee terug te gaan...
Hier ook de witte wedstrijdbroek van mijn dochter teruggebracht en een nieuwe gekregen en wederom hetzelfde probleem. Dat ding pluist werkelijk overal. Zitvlak, rand van de bodywarmer staat in dr broek, plek vd zweep op de bovenbeen, knieholten waar de laarzen eindigen. Ding ziet er niet uit![]()
Ik vind het werkelijk drama-broeken en naar mijn idee is het bij de witte broeken veel erger dan bij andere kleuren, want ze heeft ook een grijze en bruine en daarbij is het veel minder erg terwijl die veel meer gedragen worden.
), en ik heb de broek al bijna 2 jaar denk ik... Voor de rest nooit pluisjes, vind het superfijne broeken! 
monsterina schreef:misschien een tipje: je hebt van die apparaatjes (te koop bij de blokker) die de pillen van je broek halen. is een soort van ehh scherp molentje dat als je over je broek of trui gaat het pluisje eraf snijdt. Lekker duidelijk maar in ieder geval te koop bij de blokker!
Dat vind ik toch wel erg knap.
.