Weten jullie misschien hoe de eurostar broeken uitvallen, ik heb er eentje gezien maat 40, maar heb normaal altijd 38, weten jullie of eurostar groot/klein uitvalt?
Groetjes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en er loopt een ronde lijn over de voorkant heen.
Jotee schreef:Eurostar valt bij mij nogal GROOT uit! Ik heb van spijkerbroek maat 36 of 38. En van Eurostar heb ik 3 broeken liggen met 2 keer maat 172 en 1 keer maat 182..

Martine__ schreef:Naar mijn idee vallen de broeken gewoon normaal.
Ik heb maat 40 en heb ook maat 40 van rijbroek.
Edit: is wel de Klara, dus misschien dat het per model broek nog weer verschilt.
(om de verwarring nog even te vergroten )
asjemenou schreef:Jotee schreef:Eurostar valt bij mij nogal GROOT uit! Ik heb van spijkerbroek maat 36 of 38. En van Eurostar heb ik 3 broeken liggen met 2 keer maat 172 en 1 keer maat 182..
Dan vallen ze niet groot maar normaal
182 komt ongeveer overeen met maat 38, en 188 met maar 40, alleen zijn de verhoudingen anders omdat het kindermaten zijn.
Ik heb meestal een 76 van eurostar, en die zit redelijk strak, maar de 188 zakt van m`n kont af.
De kindermaten zitten wat wijder in de taille, dat zijn wat rechtere broeken.
Edit: Aangezien iedereen dus een andere mening heeft, zit er niks anders op dan de broek in verschillende maten te passen.

Lenneke_ schreef:Ik heb 38 bij eurostar broeken, terwijl ik normaal 34/36 heb.
Dus ik denk dat die broek je wel past.