Anky rijbroek ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aliealie

Anky rijbroek ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 14:00

Na veel passen en verkeerde keuzes heb ik nu de Anky rijbroek gevonden. Ik vind 'm wel erg prijzig en ben eigenlijk benieuwd wat jullie vinden over de kwaliteit en levensduur van deze broeken? Pling Pling Pling Gaan ze lang mee?

lupa

Re: Anky rijbroek ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:19

aliealie schreef:
Na veel passen en verkeerde keuzes heb ik nu de Anky rijbroek gevonden. Ik vind 'm wel erg prijzig en ben eigenlijk benieuwd wat jullie vinden over de kwaliteit en levensduur van deze broeken? Pling Pling Pling Gaan ze lang mee?

ik heb er ook een gehad maar dat was vast een verkeerde want die viel al meteen uit elkaar Bloos
alle naden lieten los en toen ik ermee terug ging kreeg ik geen nieuwe want het argument was dat ik ermee had gesprongen en daar waren die broeken niet voor! Boos!
toen ik uitlegde dat ik al meteen met opstijgen in mijn onderbroek zat Bloos zeiden ze dat dat kwam omdat ik te wild opsteeg Verward
dus voor mij geen anky broek meer maar een kennis van mij zweert erbij! Haha!

creative

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:23

Ik heb mijn Anky broek jaren gehad, maar was wel erg verkleurd en pluizig geworden. Het zijn wel hele fijne rijbroeken.

En gisteren heb ik als vervanger een Pikeur Montana gekocht, ik ben benieuwd hoe die bevalt.

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:27

Ik heb er ook een. Mooie pasvorm, maar ik vind de prijs/kwaliteitsverhouding niet helemaal in overeenstemming.... De rits is al kapot en de naden waar de leren kont aan de broek is gestikt laten ook al los.... en dat voor een broek van bijna 200 euro! Ik heb normaal altijd de broeken van RTS uit Duitsland (http://www.rts-sportline.de): fijne broeken die goed zitten en bij mij lang goed blijven... bovendien kosten ze nagenoeg de helft van een Anky.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 09:51

Ik had eerst de pikeur montana, maar de eerste was na 1 jaar kapot gegaan en de tweede binnen het half jaar. Dus nu heb ik de anky rijkbroek, hij zit lekker en heb er nog geen problemen mee gehad (ik heb de broek ongeveer 3 maanden).

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 14:06

Heb verscheidene Anky broeken gehad, en allemaal hetzelfde probleem. Na een paar keer rijden laten de naden los, gaat de rits kapot of is die helemaal gepluist. Ik vind het bar slechte kwaliteit voor veel geld. Overigens vind ik alle Anky spullen slechte kwaliteit hebben, behalve de pads.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 14:08

lupa schreef:
aliealie schreef:

ik heb er ook een gehad maar dat was vast een verkeerde want die viel al meteen uit elkaar Bloos
alle naden lieten los en toen ik ermee terug ging kreeg ik geen nieuwe want het argument was dat ik ermee had gesprongen en daar waren die broeken niet voor! Boos!
toen ik uitlegde dat ik al meteen met opstijgen in mijn onderbroek zat Bloos zeiden ze dat dat kwam omdat ik te wild opsteeg Verward

Haha! Wat een ***argumenten zeg. Zo'n broek moet gewoon mee opgestegen kunnen worden, of je je been nou wat harder er overheen zwaait of niet Clown

Ik heb zelf geen Anky broek, maar ik hoor veel positieve reacties omtrent die broek Ja

Ik zou hem zelf nooit kopen Absurt bedrag.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 14:32

Ik heb mijn Anky nu zo'n 7 jaar, en hij leeft nog steeds. Liep destijds stage bij een ruitersportzaak en kon wat korting krijgen.

Omdat ie geen steekzakken heeft, draag ik 'm niet zo heel vaak. Maar afgezien daarvan voldoet ie goed. Naden bij de kniestukken beginnen nu wel wat los te laten, verder is ie nog heel netjes.

De prijs is overigens voor mij ook de reden waarom ik verder alleen maar Eurostar-broeken heb. Haha!

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 15:13

Ik heb er ook twee.
De broeken worden wel vrij pluizig. De pasvorm vind ik wel fijn. Het materiaal gaat bij mij met warm weer wel vreselijk kriebelen. Ik vind het te synthetisch.
Ik draag liever Kyra K en Pikeur broeken. Deze puizen helemaal niet en vind ik persoonlijk prettiger.
Maar Anky vind ik in principe geen slechte broeken.

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 17:52

Heb ook een Ankyrijbroek gehad, maar na een week lieten de naden al los en de broek werd ook erg pluizig en ontzettend flubberig! Had voor die prijs wel iets meer kwaliteit verwacht.

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 10:38

veel uiteenlopende reacties moet ik zeggen!
wel heel vreemd trouwens dat je niet met die broeken zou kunnen springen!! te gek voor woorden zelfs!
Ik vind juist dat een rijbroek toch wel wat moet kunnen hebben, daar zijn ze toch voor!
Ik vind de Anky broek zelf heerlijk dragen ook als je een keertje wat (te)veel eet, rekt ie toch nog behoorlijk mee!
Bedankt (alvast) voor jullie meningen.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:46

ik heb er nu 2 en vind ze helemaal super. ze zitten lekker en gaan bij mij gewoon lang mee. een betje pluis kan ik me wel overheen zetten, als heb ik er vrij weinig last van moet ik zeggen. had eerst altijd pikeur janett, maar zeker in de zomer vind ik zo'n hoge band die zo strak zit veel te warm. Anky's zijn fijne stof, fijne modellen, leuke kleurtjes. ik vind ze wel enorm duur. Dat is echt absurd want ze zijn echt niet beter dan pikeur ofzo.
Ik denk dat het echt persoonlijk is, ik vind ze iig super!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:50

Ik zweer bij de ANKYrijbroeken vanwege hun draagcomfort. Mijn oudste rijbroek is nu bijna 3 jaar en leeft nog steeds. Ziet er ook nog super uit. Geen idee hoe lang die het nog volhoudt.

Inderdaad zijn de loslatende stiknaden een groot probleem. Gelukkig kan je ze wel naar ANKY opsturen en krijg je ze of keurig gestikt weer terug of krijg je een nieuwe.

MoniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:40

Ik hoorde pas ook nog van een kennis van mij dat de naden wel heeel snel los gingen...

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:42

nou ik heb een rijbroek al 2 jaar en nergens last van hoor

Sjorsjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:48

k heb er een aantal van pikeur en eurostar.
en 1 of 2 van anky mr k vind ze niet zo heel lkkr zitten.
k spring veel met mn pony en dan moet me moeder um altijd na t rijden weer naaien mr k denk dat k ze ga weg gooien want k vind ze mr niks sorry.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:01

aliealie schreef:
wel heel vreemd trouwens dat je niet met die broeken zou kunnen springen!!

Mijne is wel geschikt om mee te springen. Ja

Misschien dat er een serie minder goede broeken tussen heeft gezeten. Eurostar heeft dat ook gehad met de Klara - die ging heel erg pluizen.

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 19:51

Heb er eentje gehad, alleen na een week begon hij helemaal te pluizen en zo.

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 19:55

Ja ik heb laatst gehoord dat er een serie een productie fout heeft gehad, alle naden lieten los. Had ook 1 broek die dat probleem had. Heb er ook 2 die al 6 jaar heel zijn en mijn wedstrijd broeken zijn ook nog helemaal heel! Ben erg tevreden over de kwaliteit en het draagcomfort!

Ralinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 19:57

Ik heb 3 anky rijbroeken en vind het echt super fijne broeken.
Ik er geen problemen mee, ze zitten lekker en ze blijven mooi. Ik heb ze nu 4 jaar.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 20:39

Bij mij lieten ze na 2/3 keer los,(de naden)

renate5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 20:43

Ik heb ook 2 broeken van Anky... Geen problemen mee. Stof blijft mooi en de kleur ook. Laten geen naden los. Na 3 jaar is bij 1 broek wel de rits kapot gegaan, maarja lag meer aanmezelf denk ik Knipoog

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 20:47

creative schreef:
Ik heb mijn Anky broek jaren gehad, maar was wel erg verkleurd en pluizig geworden. Het zijn wel hele fijne rijbroeken.

En gisteren heb ik als vervanger een Pikeur Montana gekocht, ik ben benieuwd hoe die bevalt.

Is ook mijn ervaring met Ankyrijbroeken. Ze zitten als een 2e huid maar kwalitatief laten ze wel te wensen over zeker voor dat geld.

Pikeur Montana heb ik ook kwalitatief goede broeken maar zitten lang zo lekker niet als de Anky.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:55

lupa schreef:
aliealie schreef:

moet je hem even terug sturen naar de fabriek....

De mijne had dat ook, is overigens wel echt een verkeerd model geweest want er verscheen ook spontaan een gat in.. Iiig terug gestuurd (nadat mijn oma ookal alle naden had vervangen, die vervolgens ook loslieten)

Fabriek heeft alles gerepareerd, en kreeg hem terug inclusief een excuusbrief+ presentje + gewoon mijn herstelde broek.. Service kan van Anky's kant dus niet beter wat mij betreft,,

Heb ook nog een oudere en die heeft nooit wat gemankeerd... En ze zitten echt heerlijk Bloos

Anne_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 17:05

Ik vind m ook wel fijn, indd erg prijzig, maar houdt zich goed. Past alleen niet meer, dus mocht er iemand interesse hebben dan pb maar Haha!