Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar heb het wel ergens gelezen

Maar mag je daar mee starten in de dressuur?
Tatjanaa schreef:Miss_Montana; die Troxel caps zien er ook goed uitMaar mag je daar mee starten in de dressuur?
De cap moet wel goedgekeurd zijn door de KNHS, anders kan ik weer een nieuwe kopen voor wedstrijden.
) 
Miss_Montana schreef:Tatjanaa schreef:Miss_Montana; die Troxel caps zien er ook goed uitMaar mag je daar mee starten in de dressuur?
De cap moet wel goedgekeurd zijn door de KNHS, anders kan ik weer een nieuwe kopen voor wedstrijden.
Oh, nee dan mag je er geloof ik niet mee rijden. Ze zijn in Europa (nog) niet goed gekeurd geloof ik, wat overigens belachelijk is want de VS heeft wat dat betreft veel strengere eisen. Daar heb je veel sneller een miljoenenclaim aan je broek dan hier
Only_Hellen schreef:Troxels zijn absoluut wel goedgekeurd in Nederland.

Miss_Montana schreef:Only_Hellen schreef:Troxels zijn absoluut wel goedgekeurd in Nederland.
Oh echt? Heb je iets waar dat staat? Want ik heb er nl meerdere discussies over gehad op bokt over dat het niet goedgekeurd was... Dacht nl voorheen dat ze ook gewoon mochten, toen kreeg ik te horen van niet en nu dus weer van wel
rijhelm.nl schreef:Veiligheid
Troxel is een leider op het gebied van veiligheid en biedt u optimale bescherming. De rijhelmen die wij u op deze website presenteren zijn goedgekeurd en voldoen aan de Europese veiligheidsnormen.