Ik wil binnenkort een kingsland show shirt gaan halen, want ik had gezien dat iemand die aanhad en ik vond ze erg mooi.
Wie heeft er al eentje?
Zitten ze lekker, dus niet te strak ofso met rijden?
Hier een foto ervan:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jori_X schreef:Ik ga binnenkort de witte halen! Ben benieuwd. Ga er eigenlijk wel vanuit dat de kwaliteit goed is aangezien de prijs

VonDutch schreef:Dan denk ik van yes ik ben vandaag vroeg vrij ga ik het kingsland shirt halen,
zijn al die ruitershoppen dicht!!!
* Ik dacht dat de shirts met korte mouwen dat er op de achterkant ook kingsland stond met letters, of is dat alleen op die van met de langere mouwen??

... het is dus niet zoals met een blouse, waar je 'm dóórheen haalt. Het kraagje bestaat uit een dubbele laag. Beetje gepruts maar erg netjes.
Zeker!
tussen mn onderste knoop van mn jasje en mn broek.. omdat mijn jasje heel getailleerd is en mn broek een laag model

ik heb 2 ruggen
Puera schreef:Ik heb dit damesmodel in 't lichtblauw, is van de nieuwste collectie.
http://www.stal-argonaut.nl/shop/images ... ge_143.jpg
Een erg fijn shirt om in te rijden. Weet (nog) niet hoe ie blijft, heb 'm nog maar 1 keer gedragen.
Groot voordeel maar tegelijk ook wel een beetje lastig is het kraagje... dat bestaat uit een deel met een blinde sluiting. Het knoopje moet je in een gaatje prutsen zonder dat je 'm er doorheen kunt halen...
Beetje krom omschreven... het is dus niet zoals met een blouse, waar je 'm dóórheen haalt. Het kraagje bestaat uit een dubbele laag. Beetje gepruts maar erg netjes.
LaFunkyJazz schreef:met lichtblauw of roze mag je zoiezo niet in zomertenu starten