Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kiki123 schreef:Ariat schoenen, waren geloof ik iets van 120 euro.
Zijn fijn met rijden, lopen en voor op stal.
fjordjes schreef:Mountain horse!! Ik zweer bij die schoenen. Ook ik leef op grote voet (maat 43) en heb gekozen voor deze omdat ze erg lekker lopen maar er is ook prima mee te rijden vind ik. Op stages gebruik ik ze ook omdat je er lang op kan lopen zonder dat ik pijn in me voeten krijg.
SusanH schreef:Ik heb zelf schoenen van mountain horse, maar die zijn ook wat buiten je budget want liggen qua prijs ongeveer gelijk aan de ariat. Vind zelf dat je dat extra geld er wel in terug ziet want ze gaan erg lang mee en zitten super, je kunt er goed op lopen en fijn met rijden zijn ze ook.
Ik heb de MH Mountain Riders, die kosten idd 120E, maar ik heb ze nu al een jaar of zes denk ik... Loop er elke dag op en ze zijn nog lang niet versleten! Ik kan er nog wel een paar jaar mee vooruit, dus tel uit je winst
Het zijn heerlijke schoenen, lekker om op te lopen en fijn om mee te rijden! Yess schreef:Heb de mondoni (eigen merk Divoza) lijkt op ariat en je hebt ze in allerlei verschillende uitvoeringen. Ik heb zelf met een rits op de wreef. Ze zitten prima, zijn ook van leer. Ik heb ze ruim n jaar, loop er iedere dag op en kan er nog mee rijden ook. Kosten vlgs mij rond de 60 euro.
Scum schreef:Ik zweer ook bij de Ariat Herit, 110 Euro. Zit gewoon zo ontzettend lekker, ook om op te lopen. Maar ik dacht dat die maar tot 42 gaan?
je kunt er gemakkelijk een hele dag oplopen en ze rijden ook fijn!

)