Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bonechi_ schreef:Waarom wil je per se petrie laarzen? Er zijn ook een hoop andere soorten! Lipica maakt bijvoorbeeld alle laarzen op maat en is een stuk goedkoper! Zeker als je in de groei bent is dat misschien nog wel iets om eens over na te denken.
Ik heb jaren met de Petrie Perfect gereden. Een prima veelzijdigheidslaars om een paar jaar mee te rijden.

ratsgat schreef:ik neem petrie of andere duurdere laarzne omdat mijn voeten nu juist zijn uitgegroeit!
Helma_Amber schreef:Ik heb de Petrie Standard voor 300 euro gekocht bij Divoza. Deze laars is gemaakt van rundleder en er werd verteld dat de andere Petries die ze hebben (en die nog goedkoper zijn overigens) een coating hebben die snel lelijk wordt en los kan laten.

Iessie schreef:Helma_Amber schreef:Ik heb de Petrie Standard voor 300 euro gekocht bij Divoza. Deze laars is gemaakt van rundleder en er werd verteld dat de andere Petries die ze hebben (en die nog goedkoper zijn overigens) een coating hebben die snel lelijk wordt en los kan laten.
Ik dacht dat alleen de perfect die lelijke coating had?
En dat de rest van de laarzen dat niet hebben...
Zeg het maar als ik het fout heb....
Maar ze blijven wel mooi
Helma_Amber schreef:Iessie schreef:
Ik dacht dat alleen de perfect die lelijke coating had?
En dat de rest van de laarzen dat niet hebben...
Zeg het maar als ik het fout heb....
Dat meisje die me hielp zei dat alleen de Standard geen coating had en die anderen wel. Ik wou namelijk de Petrie Hampshire met rits omdat ik bang was dat ik ze in de zomer niet uit kan krijgen. Ook die zou zo'n coating hebben en de rits was ook niet heel goed ivm vuil en haren van het paard.
Heb nu dus de Petrie Standard, want ze zei dat het wel mee viel met uittrekken omdat ze van rundleder zijn gemaakt. Ik krijg hem niet heel makkelijk uit helaasMaar ze blijven wel mooi
kimthalita schreef:Petry Anky!! super mooi en heel soepel en stevig.. alleen met jouw leeftijd zou ik nog even wachten..
Zit elastiek in en je kunt er verschillende zooltjes in doen wat de voet maat iets veranderd. Misschien is dat een optie omdat je nog in de groei bent? rosanne1988 schreef:jeetje, dat meisje krijgt leren laarzen van haar verjaardag.. denk je dat haar ouders het inzicht niet hebben dat haar benen/voeten nog groeien?
zij wil en krijgt petrie laarzen, en vraagt welk model goed is.
dus wachten tot haar voeten zijn uitgegroeid is hier totaal niet van toepassing.