Zij hebben een poosje bij ons op de manege gestaan en is daarna naar een andere manege gegaan.
Nadat de ouders van de eigenaren de paarden (er was nog een andere pony bij die je ook op 1 van de foto's ziet, en ik ook zoek maar niet weet welk ras zij is) niet meer konden betalen zijn ze naar een paardenhandelaar gegaan, genaamd Co Visser uit Heerjansdam.
We hebben hem opgebeld om te vragen waar ze zouden zijn.
hij zei dat hij ze direct binnen een dag had doorverkocht (we hadden de volgende dag gebeld) en dus zouden ze in Zeeland, Duitsland of Denemarken zijn.
Het gerucht gaat dus, en volgens de oude eigenaren ook, dat ze niet in zeeland en denemarken zijn, maar in Duitsland.
Daar zouden ze het gehele jaar op de wei staan en gebruikt worden als fokmerries.
Ik zelf hoop dat ze gelijk hebben maar toch twijfel ik.
De oude eigenaren krijgen ook geen gegevens van waar de paarden nu precies zijn.
Met andere woorden, ze kunnen overal zijn.
Wie-O-Wie kent New Fest & Noisette (oke, we noemden haar gewoon Nootje), en kan hierover meer zeggen?!
New Fest is de grote Donker-bruinbonte merrie, en Nootje de Licht-bruinbonte merrie op de foto's.

tot slot een foto van nootje en newfest buiten op de andere manege
http://i29.tinypic.com/2qck0zt.jpg
We hopen ze ooit nog eens terug te vinden want we missen ze vreselijk!
Sorry voor sommige slechte kwaliteit foto's.
Voor meerdere foto's of informatie kun je altijd een reactie plaatsen in dit topic of anders een pbtje sturen.
mvg, Patricia