Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
GamblersCup schreef:Ik kom er nog wel in, maar geeft een knellend gevoel. Dus ik denk dat 1 cm wel genoeg is.

en ik er graag een rits in wilde. Als het mooi afgewerkt is is het alleen maar makkelijk, geen eindeloos gepers om je voet in die laars te proppen, heerlijk
Helaas had de schoenmaker in kwestie de rits niet erg mooi afgewerkt en ziet het er bij mij écht niet uit
) en vroeg naar een rits, hij zei dat ik dat niet moest doen omdat die indd in die balein moeten worden gezet en ze dan zouden inzakken en het absoluut niet mooi zou worden, ik ga morgen langs de ruiterwinkel en vraag het daar eens na GamblersCup schreef:Wie heeft er ritsen in leren rijlaarzen laten zetten?
Ik wil graag weten wat men gemiddeld betaald heeft en kun je daarmee de kuitmaat vergroten? De ene schoenmaker zegt van wel, de andere zegt dat dat niet kan. Moet er dan een stuk elastiek in?
Ik breng mijn laarzen namelijk donderdag weg, hij wil er eerst even naar kijken voordat ie een prijsopgave doet.