Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Soraya92 schreef:Ik vind het een hele hoop geld voor een merrie die alleen voor de fok gebruikt is . Kijk , als jij ook het fokken als doel voor ogen hebt en ze heeft de juiste afstammeling , bouw etc , dan kan je het nog overwegen .
Wil je haar kopen als rijpaard , dan vind ik het VEEL te VEEL geld! Maar ik kan niet in jouw portomonnee kijken
Pliensdream schreef:Ja de merrie hebben ze nooit wat mee gedaan omdat ze peur alleen voor de fok gebruikt is. Ze heeft in ieder geval wel prok dus vrij van ocd en dergelijk
De vraagprijs die hun er door voor vragen is 8000,-
nu ben ik benieuwd wat jullie hiervan vinden
Myrano schreef:Ik ken zelfs een 3 jarige ruin (niks mee gedaan) die 7000€ moet kosten.
die prijs. Veeg dan de lachtranen uit je ogen, bedank de verkoper voor de goeie mop en zoek een ander paard.
). Dit is niet voor gevorderden, maar voor zeer ver gevorderden....Citaat:Het zal ook een reden hebben dat ze niet is ingereden en gezien één naam die je geeft in de afstamming vraag ik me af of je dat alsnog voor elkaar gaat krijgen.
superwoman schreef:Wat ook een voordeel is, is dat ze er niet vroeg mee zijn begonnen. De merrie is dus netjes uitgegroeit. Zo'n prijs wordt vaak ook betaald voor een 3 jarig paard... én als ze ingereden is, zou ze misschien nog meer op kunnen brengen...
prijs ligt imo toch aan de kwaliteit van het paard.