Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kelly_Taco schreef:Die dekjes moet je gewoon kopen

kimmetje1 schreef:ik wil er wel graag 1 hebbe vet stoer tog![]()
Charaz schreef:kimmetje1 schreef:ik wil er wel graag 1 hebbe vet stoer tog![]()
Nou heel stoer...eentje zelf winnen is nog veel stoerder.
dan krijg je ook een jas Charaz schreef:kimmetje1 schreef:ik wil er wel graag 1 hebbe vet stoer tog![]()
Nou heel stoer...eentje zelf winnen is nog veel stoerder.
Het is toch een soort 'statussymbool', omdat ze bedoeld zijn als prijs bij een rabotalentenplanwedstrijd.
. marlina schreef:op de knhs site kun je heel veel info vinden over het rabo .... plan. Eerst kon je eigenlijk alleen zo'n dekje winnen door of een raborubriek te winnen of via de competities van de imperial, junior en youngriders. Nu wordt er ook op de outdoor regiokampioenschappen gescout. Dan kun je uitgenodigd worden voor zo'n rabodag, en dan krijg je een jas en dekje. en kun je 10 trainingen van topruiters winnen. Dus, op naar de regiokampioenschappen zou ik zo zeggen
Lest schreef:Bij ons op de clubkampioenschappen was het de troostprijs.
Heb een paar jaar terug ook iemand bij haar eigen instructeur (en heel toevallig jurylid die wedstrijd) een dekje zien winnen met een paard dat meerdere keren op twee benen omdraaide, de hekjes rond de hing omver mepte etc. Dat was pas een stoere manier om zo'n dekje te winnen