Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meggiemeg schreef:Je bedoelt dat spul wat gebruikt wordt om houtwerk af te nemen?? Die tip ken ik weer niet
marloezzke schreef:als mijn witte rijbroek echt vies is smeer ik op de vieze gedeeltes altijd shout, even in laten trekken en daarna gewoon op 30 graden met normaal wasmiddel de was in. nog altijd schoon geworden.
sans6 schreef:en als de broek al wat grauw is, werkt het dan alsnog om hem weer witter te krijgen?
meggiemeg schreef:sans6 schreef:en als de broek al wat grauw is, werkt het dan alsnog om hem weer witter te krijgen?
Het echte grauwe krijg je met Vanish vind ik niet meer helemaal weg. Wat daar wel voor werkt is een soort van blauw poeder (zit in een kleine kartonnen verpakking, kan even niet op de naam komen). Dat is er speciaal om grauw geworden witte kleding weer wit te maken. Dat voeg je er gewoon bij met wassen. Ziet niets blauws meer terug als de wasmachine klaar is!
Citaat:Reckit Blauw!
am13 schreef:Vanish oxi white!
Maar mijn ervaring is dat het gewoon niet zo heel erg handig is om een witte broek met leren zitvlak te hebben aangezien je dan een stuk minder fanatiek het witte textiel kunt reinigen, wil je het leer niet beschadigen....