Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kelly_Taco schreef:Ik vind het echt vervelend voor je, maar vooral voor Tarja.
Heb totaal geen ervaring met schuren.
Hoop dat je een oplossing kan vinden.
crossmonster schreef:Binnen zetten, en alleen op het heetst van de dag buiten zetten. Eczeemvliegjes zitten er voornamelijk in de schemering . Niet op het heetst van de dag.
Verder kan idd een eric laarakkers bijvoorbeeld of een ander vergelijkbaar genezer, je wellicht verder helpen.

aerdenhout1 schreef:Waarschijnlijk is jou paard beter af op stal. Ik weet natuurlijk niet of je de mogelijkheid hebt om hem overdag binnen en s'avonds en s'nacht buiten te houden? Dat zou de beste oplossing zijn, in elk geval met dit warme weer. Jeuk is n.l nog vele malen erger dan pijn.
nielsd schreef:Exceem is een ramp. Wij hebben de beslissing gemaakt om onze merrie te verkopen aan een huis aan zee. Dat is gelukt.
Het is moeilijk, maar misschien is dat ook wel het beste voor jouw paard.
echt heel erg tot bloedens toe. Dit jaar voor het eerst merkte ik op dat ze haar hele neus ook kapot heeft geschuurt, en zitten echt heel veel wontjes op. En net als bij Tjarda staat Liset ook echt overal waar je maar krabbelt al met dr lipje naar beneden.
. Hoop dat het snel weer beter gaat...

nielsd schreef:Exceem is een ramp. Wij hebben de beslissing gemaakt om onze merrie te verkopen aan een huis aan zee. Dat is gelukt.
Het is moeilijk, maar misschien is dat ook wel het beste voor jouw paard.