Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Liezel1 schreef:ijslanders staan altijd in een prikwei...
. Dat gaat altijd prima.
. Liezel1 schreef:tja, dat is zo...
bij die wedstrijden zie je zélden paarden op de trailer staan...
ik zie niet in waarom grote paarden dat niet zouden kunnen, al helemaal met dit weer...

Cyruss_ schreef:Nee, er blijft niemand bij. Ik doe meestal wel het deurtje aan de voorkant open. Zodat ze naar buiten kan kijken.
Lia_ schreef:Liezel1 schreef:tja, dat is zo...
bij die wedstrijden zie je zélden paarden op de trailer staan...
ik zie niet in waarom grote paarden dat niet zouden kunnen, al helemaal met dit weer...
Mag jij me vertellen waar je op een wedstrijd met + 100 starts al die prikweitjes gaat maken
).
ponyparadijs schreef:Maar daarnaast vraag ik me af hoeveel mensen met kwpners hun paard in een prikweitje zouden 'willen' (lees durven) zetten!
jury schreef:Klopt is zeker leuker van het paard, maar is echt heel eng als ze door dat deurtje komen. Ik heb het eens gezien op een wedstrijd, onvoorstelbaar dat dat lukt.
Was overigens een paard die altijd rustig stond en nooit aanleiding had gegeven om het deurtje niet meer open te laten. Gebeurde ineens.
Achter open geeft groot gat en lijkt daardoor enger maar is wel veiliger.

Anne_GTI schreef:Dit stond gewoon niet graag in de trailer maar kon prima uren vast staan. Vaak had ze als ik terugkwam wel een kudde pennyvriendinnetje. (die ik op mijn beurt dan weer goed kon gebruiken met opzadelen om even het paard vast te houden enzo)

vermaakte zich prima, ideaal