ik ben sinds september 18 geworden,
ik moes dus overstappen naar een rijvereneging en bij de paarden gaan rijden,
ik ben nog steeds alleen met mijn pony aan het rijden. zo ook bij wedstrijden
ik doe nu L1 en mijn eerste wedstrijd ging niet zo goed, voor mijn gevoel wel maar mijn punten waren echt omlaag gegaan..minstend 30 minder dan dat ik normaal heb.
als ik nou heel slecht gereden had zou ik het nog wel begrijpen maar dat was ni anders dan normaal,
het ergste vond ik nog dat ik totaal niet serieus werd genomen, aangezien de 2e jury dus letterlijk de heletijd de andere kant op keek naar de inrijdende paarden! hij was ook de geene die mij de laagste punten gaf.
ik ben van te voren wel gewaarschuwd voor de slechte sfeer onderling, maar dat vond ik eigelijk wel reuze overdreven! nouja daar dan
mijn vraag was dus of dat iemand dit nog meer heeft meegemaakt, ik vind het in iedergeval niet kunnen.
ik heb over een paar dagen weer een wedstrijd is kijken of daar het zelde geld
ja, ik ben ook gewoon van plan om gewoon met haar door te rijden bij de paarden, ik hoopte haar nog de L uit te rijden aangezien zij dat makkelijk aan kon, de moeder van mijn ponytje is een tinker die zit nu in Z1, dus dat is het bewijs dat een pony best kan tusse de paarden
..
) tussen de paarden. Eén keer heb ik een jury gehad die het niets vond en dat heeft ze ook gezegd. Verder heb ik eigenlijk nooit een nadeel ervaren.
Naar mijn gevoel ging de proef prima, mijn clubgenoten stonden langs de kant en ook die zeiden dat het goed ging, maar ik had 151!! punten, het verschil met de op een na laatste was ruim 20 punten. Dat was een clubgenoot van mij en die had dramatisch slecht gereden, zei hij. Ik ben een dag flink pissed geweest, maar heb nu zoiets van, bekijk het maar! Ik was al gewaarschuwd door mijn instructrice dat er zulke juryleden zijn, maar goed als het dan gebeurt is het toch wel balen. Het is nu 3 weken geleden, maar ik ga toch gewoon volgende week weer starten

GR co