Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar we kunnen er inderdaad op gaan oefenen. Eerst maar even de basis beter bevestigen en dan kan ik erover gaan denken

In het buitenland was je sowieso tussen de paarden gestart
LaFunkyJazz schreef:Tja, je hebt een pony en je start tussen de PAARDEN. Dan weet je dit toch? Dit heeft niets met "jammer" te maken, het lijkt me gewoon logisch dat de afstanden anders zijn, en dat het hoger is, want je start tussen de PAARDEN.
Hier in de buurt is alleen weinig BB-springen en dát vind ik wel heel jammer. Je komt er op startlijsten genoeg tegen maar hier in de buurt doen ze dr schijnbaar niet aan? Hilde_ schreef:LaFunkyJazz schreef:Tja, je hebt een pony en je start tussen de PAARDEN. Dan weet je dit toch? Dit heeft niets met "jammer" te maken, het lijkt me gewoon logisch dat de afstanden anders zijn, en dat het hoger is, want je start tussen de PAARDEN.
Waarom die hoofdletters? Beetje raar.
Ik snap best dat sommige het er moeilijk mee hebben, en het jammer vinden.
MissPromiss schreef:Ja het zijn inderdaad "paardenwedstrijden" maar het punt is dat je als 18 jarige verplicht bent om daar heen te gaan en níet naar de ponywedstrijden mag. Dan is het misschien zelfs nog wel een idee om op ponywedstrijden na de E-klasse een "18 jarige en ouder-rubriek te maken" want ik denk dat er veel mensen zijn die het springen laten omdat ze bij de paarden niet zien zitten door de afstanden maar die anders wél zouden willen springen!
MissPromiss schreef:Tuurlijk, alleen de hindernissen kun je op E laten staan,