Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb je nu ook al een bril of krijg je die nieuw?
)
Bienotje schreef:Afhankelijk van je sterkte denk ik.Heb je nu ook al een bril of krijg je die nieuw?
Als je nu ook altijd al zonder rijdt en dat eigenlijk geen problemen oplevert, dan kun je net zo goed je bril met paardrijden afhouden.
Er is natuurlijk meer kans dat je bril kapot kan gaan, maar als die echt noodzakelijk is kun je dat misschien op de koop toe nemen (of bv. een reservebril dragen). Als het niet nodig is zou ik het niet doen (ik doe het in ieder geval niet)
) aan de andere kant. Dus waarschijnliijk kan ook zonder (gelukkig weet ik de bak letters uit me hoofd want op een of andere manier zie ik best wazig
)

Tessebes schreef:Ik rij altijd gewoon met bril, anders zie ik namelijk niks. Ik heb nergens last van, hij blijft prima op m'n hoofd zitten en ook bij vallen is er nog nooit iets mee gebeurd.

Janientje schreef:Tessebes schreef:Ik rij altijd gewoon met bril, anders zie ik namelijk niks. Ik heb nergens last van, hij blijft prima op m'n hoofd zitten en ook bij vallen is er nog nooit iets mee gebeurd.
Hier hetzelfde, ik ben een gevaar in de bak als ik zonder rijdt

)