Dus: Rijden jullie met zonnebril, zo ja met wat buitenritten of dressuren/springen in de bak of allemaal?
Groetjes

Excuses als het verkeerd staat
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en ook wel op mijn ogen hoor
_Skess_ schreef:Rijd niet met zonnebril, erg onhandig en die klep van mijn cap beschermt mijn ogen wel tegen de zon en vliegjes

:p BananaMoon schreef:Ik heb dat nog nooit gedaan,en ik wil het ook niet proberen.
Want als je rijdt en de zonnebril zakt af,kunnen er veel dingen gebeuren.
zoals als dat je hem weer op de juiste plaats wil zetten...hij er toch steeds weer vanaf valt..
Ook als dat je paard hem kan vernielen of schrikken en ervandoor gaan

Dus ik denk niet dat het een probleem is. Moet je alleen even kijken met jou zonnebril (omdat die niet van de opticien is) of hij goed is afgesteld (niet te breed, want dan valt hij van je hoofd). Karin schreef:Er zijn heel handige touwtjes waar je de pootjes van je zonnebril in kunt stoppen zodat je de bril vast op je neus kunt zetten.
Overigens is rijden met een zonnebril niet anders dan rijden met een gewone bril. Dan zou dat ook gevaarlijk moeten zijn.
ukje schreef:ik moet in de zomer wel met zonnebril rijden anders zie ik niks. of ik loop de hel les geld te zoeken en dat is ook niet alles.