Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Barmat schreef:Lijkt me duidelijk - nadat je de eerste boog gereden hebt maak je de wissel, de andere drie bogen rijd je in contra, en net voordat je de laatste, vijfde boog in gaat zetten, wissel je weer naar de andere galop
Dus stel je voor dat je vanuit linkergalop aan komt rijden: eerste boog linkergalop, wissel, tweede, derde en vierde boog contra, wissel na de vierde boog net voor je de vijfde boog inzet, en dan zit je weer in de linkergalop
Duidelijk?

Barmat schreef:Barmat schreef:Lijkt me duidelijk - nadat je de eerste boog gereden hebt maak je de wissel, de andere drie bogen rijd je in contra, en net voordat je de laatste, vijfde boog in gaat zetten, wissel je weer naar de andere galop
Dus stel je voor dat je vanuit linkergalop aan komt rijden: eerste boog linkergalop, wissel, tweede, derde en vierde boog contra, wissel na de vierde boog net voor je de vijfde boog inzet, en dan zit je weer in de linkergalop
Duidelijk?
Dus zoals mijn eerste uitleg! jeuhhh, toch gelijk
De Eerste uitleg van barmat klopt helemaal. Ik denk wel dat het je een stuk duidelijker wordt als je hem een keer gereden hebt... Succes met je debuut! 
KarinvdM schreef:Ik vind het helemaal niet onduidelijk, als je gewoon doet wat er staat.
Je rijdt de derde boog dus in contra.

Ik ga me voorlopig maar weer eens richten op een B proef
Jose_Bb schreef:ik denk elke boog een wissel