Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Julia_Romeo schreef:vragen of iemand anders hem voor je mee neemt en eventueel opstuurt?
boemel schreef:Bij een aantal concoursen hier in de buurt kan je een gefrankeerde enveloppe met je adres achter laten. Ze stoppen je coupons erin en doen het op de post.

lexxxi schreef:iemand anders heeft laatst wel voor mij een rozet en geldprijs meegenomen omdat ik er niet meer was. is dit zo bijzonder dan?? kan me voorstellen dat dat normaal niet wordt gedaan...?

Urielle schreef:die gefrankeerde envelop is een goed idee!
misschien dat het bij kleine wedstrijden nog wel te doen is, maar de grotere? Echwel schreef:Ik vind het wel zo beleeft om te wachten voor de prijsuitreiking.
Je hebt wedstrijd dus maak je daar ook maar tijd voor, mensen organiseren toch voor jou die wedstrijd..
Ohz is het al zo dat na de rubriek de uitreiking is, bij het mennen pas het eind van de dag en zelfs daar blijft 90% gewoon
netjes voor de prijsuitreiking.
Echwel schreef:Ik vind het wel zo beleefd om te wachten voor de prijsuitreiking.

Nibbit schreef:Dan vraag ik iemand van de club om het mee te nemen.
Opsturn doen ze vaak niet, dat zou een heel gedoe worden als alle combi`s dat willen
Echwel schreef:Zeker als je prijs hebt en dat weet je vaak ruim van te voren vind ik hoor je e blijven.
Organisatie heeft er toch werk aan om alles voor jou in orde te maken, wees dan ook beleeft.
Miss dus gewoon als je wedstrijd hebt er tijd voor vrijmaken..